گوناگون

رقباي بسکتبال با ويلچر ايران در دور دوم

تيم ملي بسکتبال با ويلچر کشورمان که پس از برگزاري 3 ديدار در مرحله گروهي رقابت‌هاي قهرماني جهان، جواز حضور در مرحله دوم رقابت ها را بدست آورده است، با سه تيم اول گروه اول به رقابت خواهد پرداخت.

ايران در اولين ديدار، امروز ساعت 12:15 به وقت محلي، برابر تيم انگليس، به ميدان مي رود. دومين و سومين ديدار تيم کشورمان هم به ترتيب روزهاي سه شنبه برابر آرژانتين و چهارشنبه برابر کره جنوبي برگزار مي شود.

عباس آقاکوچکي، سرمربي تيم ملي بسکتبال با ويلچر در خصوص اين مسابقات گفت: همان طور که قبلا تشريح شد، سه تيم اول گروه اول و سه تيم اول گروه Bدوم با هم روبرو خواهند شد و از ميان اين شش تيم، تيم‌هاي اول تا چهارم به مرحله پلي‌آف راه مي‌يابند و تيم‌هاي پنجم و ششم براي کسب عنوان نهم تا دوازدهم رقابت مي‌کنند. اين اتفاق در گروه C و D نيز به همين ترتيب خواهد افتاد.

وي در خصوص رقيبان ايران در مرحله دوم مسابقات خاطر نشان کرد: تيم انگلستان از تيم‌هاي قدرتمندي است که در مرحله مقدماتي بسيار خوب ظاهر شده و از مدعيان قهرماني است، تيم آرژانتين نيز از پديده‌هاي اين مسابقات به شمار مي‌رود و کره جنوبي هم تيم خوبي است که ما در ديدارهاي تدارکاتي دو بار با آن روبرو شديم.

سرمربي تيم ملي افزود: در مجموع ديدارهاي سنگيني پيش رو داريم و مسابقات مرحله به مرحله دشوارتر مي‌شود و اميدواريم بتوانيم حضور خوبي در اين سه ديدار داشته باشيم.

رقابت‌هاي بسکتبال با ويلچر قهرماني جهان از 14 تير در شهر اينچئون و با حضور 16 تيم آغاز شده و تا 23 تير در جريان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا