گوناگون

اشتغال‌زایی مهم‌ترین درخواست مردم از استاندار البرز

استاندار البرز گفت: در دیدارهای مردمی اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری در اولویت درخواست‌های مردم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، سید حمید طهایی، شامگاه روز گذشته، هفتم مهرماه در حاشیه جلسه دیدارهای مردمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ملاقات مردمی این هفته، تقاضای اشتغال، درخواست وام و تسهیلات مالی درصدر مطالبات و درخواست‌های مردم قرار داشته است.

وی افزود: هر چه می‌توانیم باید خدمت‌رسانی به مردم را افزایش داده و زمینه‌ رضایتمندی مردم را فراهم کنیم، چرا که مردم از ما انتظار دارند تا بسترهای خدماتی و رفاهی در این استان ارتقاء یابد لذا باید براساس اولویت‌ها و زمان‌بندی مشخص در جهت تحقق این مهم کوشش کنیم.

طهایی بر تشکیل دیدارهای مردمی در شهرستان‌های استان تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود تمامی مدیران استان و شهرستان‌ها، دیدارهای مردمی را به عنوان تکلیف در حوزه اجرایی خود داشته باشند تا بخشی از مشکلات مردم در شهرستان‌ها رفع شود و اگر مسائل پیچیده‌تر از حل شدن در شهرستان‌ها بود با مجموعه مدیریت استان در میان گذاشته شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ نباید مسئولان را از پرداختن به امور کوچک غافل سازد لذا با فرصتی که در اختیار داریم باید در جهت رفع گرفتاری‌های مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا