گوناگون

خریداری بیش از 14 هزار تن گندم تضمینی در خراسان‌جنوبی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: در 25 مرکز خرید گندم در استان تاکنون 14هزارو995 تن گندم خریداری شده است.

«محسن اسفندیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان جنوبی، با بیان اینکه از نیمه‌ی دوم اردیبهشت‌ماه خرید گندم در استان آغاز شده است، گفت: خرید گندم تا پایان آذرماه ادامه دارد.

وی از فعالیت 19 مرکز خرید گندم زیرنظر سازمان تعان روستایی در سطح استان خبر داد و گفت: این مراکز در دورترین نقاط استان نیز فعال هستند و نسبت به جمع‌آوری گندم تضمینی اقدام می‌کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی از فعالیت 25 مرکز خرید تضمینی گندم در استان خبر داد و افزود: 19مرکز خرید گندم زیر نظر سازمان تعاون روستایی و 6 مرکز زیرنظر شرکت غله است.

اسفندیاری در خصوص قیمت خرید گندم در استان تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گندم معمولی 1050 تومان و گندم دورم 1080 تومان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 12هزارو730 تن گندم توسط مراکز خرید تضمینی گندم سازمان تعاون روستایی خریداری شده است، گفت: این میزان نسبت به پارسال، 3 برابر شده است.

مدیرسازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی پرداخت به موقع پول کشاورزان، اعلام قیمت گندم در زمان مناسب و تعدد مراکز خرید گندم را از عوامل افزایش خرید گندم نسبت به سال گذشته اعلام کرد.

اسفندیاری با اشاره به اینکه کل خرید گندم تحویل سیلوی خدمات بازرگانی استان می‌شود، خاطرنشان کرد: قائن، طبس و نهبندان بیشترین شهرستان‌هایی است که گندم خریداری شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا