گوناگون

اصناف و بازاریان نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

81220382 5794165

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‎الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی شامگاه شنبه در همایش روز ملی اصناف و اتاق اصناف لرستان افزود: اصناف نقش کلیدی د در اقتصاد و توسعه جامعه دارند و توانسته‎اند، ضربه سنگینی به دشمنان وارد کنند.

وی تصریح کرد: اقتصاد دولتی به تنهایی پاسخگوی مشکلات نیست و با توجه به نقش مردمی و بخش خصوصی در اقتصاد دولت باید بازاریان و اصناف را پشتیبانی کند و موانع توسعه را از سر راه این قشر فعال و پرتلاش بردارد.

وی گفت: رونق فعالیت اقتصادی و ایجاد فضای کسب و کار در جامعه به فعالیت مردم و نظر خداوند بستگی دارد، چراکه فرد می‎تواند با تلاش علاوه بر کسب روزی حلال موجب رونق اقتصادی جامعه شود.

وی با بیان اینکه بازاریان در طول تاریخ چهره‎های متدین و مورد اعتماد مردم بوده‎اند و نیازهای آنها را برطرف کرده اند افزود: امروز صداقت، انصاف و انفاق در جامعه کمرنگ شده و ضروری است همگان ترویج این صفات پسندیده را در دستور کار قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: ماه مبارک رمضان ماه برکت و بندگی خداوند است که همه ما باید در این ماه از فضیلت‏های آن برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه بازار باید به دست انسان‎های راستگو و متدین اداره شود، گفت: انسان های دروغگو نباید در جامعه جای داشته باشند، زیرا بازار و جامعه با وجود این افراد نابود می‎شود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان نیز گفت:اصناف نیازمند حمایت بیشتری هستند چراکه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید برای رسیدن به اهداف و ایجاد اشتغال و اقتصاد بکوشیم.

قدرت الله ولدی افزود: همچنین کنترل بازار، قیمت گذاری، بازرسی و به حداقل رساندن بوروکراسی اداری در استان لرستان ضروری است.

در این مراسم از برخی اصناف فعال استان با اهدا لوح و جوایزی تجلیل شد.

7269/630

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا