گوناگون

انضباط اداری از تاخیر پروازها جلوگیری می کند

81220383 5794166

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور؛ محمد علی ایلخانی بر ادامه انضباط اداری در حوزه هوانوردی کشور تاکید کرد و افزود: با رعایت سلسله مراتب در این حوزه باید از یک نظام در قالب مقررات داخلی و توصیه های بین المللی به جا و به صورت تلفیقی و پیش برنده استفاده کنیم.

وی با بیان این که درصدد هستیم دولت برای 30 فرودگاه در مناطق محروم کشور ردیف بودجه در نظر بگیرد، اظهار داشت: ارائه خدمات ناوبری هوایی در فضای کشور اهمیت زیادی دارد و در انجام ماموریت اصلی شرکت فرودگاه ها، کنترلرها به عنوان مرزبانان غیرنظامی کشور نقش مهمی را ایفا می کنند.

ایلخانی ارائه خدمت بی منت به مردم را توفیقی از سوی خداوند دانست و گفت: ارائه خدمات شایسته در بخش های مختلف سربلندی شرکت فرودگاه ها را در پی خواهد داشت.

سرپرست شرکت فرودگاه ها با اشاره به فضای مثبت پیش آمده در کشور در عرصه های بین المللی آن را یک فرصت مناسب برای صنعت حمل و نقل هوایی دانست و گفت: این مساله می تواند سر منشاء اتفاقات خوبی در حوزه هوانوردی کشور باشد.

وی خرید 100 فروند هواپیما و بازسازی 150 فروند هواپیما را از جمله اقداماتی یاد کرد که می تواند از نتایج مثبت این مذاکرات باشد و تاکید کرد باید تمام زیرساخت های فرودگاهی را برای تحقق این شرایط آماده کنیم.

ایلخانی کاهش نقاط ممنوعه را از دیگر اقدامات مثبت شرکت فرودگاه های کشور اعلام کرد و گفت: شرکت فرودگاه ها به دنبال کاهش نقاط ممنوعه در فضای کشور است و تاکنون در این رابطه جلسات مثبتی را با مسئولان مربوطه برگزار کرده است.

اقتصام(1)1108**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا