گوناگون

اطلاعات بیشتری از بازیکنان بدست می‌آورم/ جوانان ظرفیت موفقیت را دارند

به گزارش خبرنگار مهر، نلو وینگادا پس از تساوی عصر امروز دوشنبه تیم‌های فوتبال امید ایران مقابل تیم جوانان در خصوص این بازی با بیان مطلب فوق گفت: این یک بازی نه، بلکه یک تمرین بود. من شرایط این بازی را از نزدیک می بینم و اطلاعاتی درباره بازیکنان به من می‌دهد که تا حالا نداشته‌ام که می توانم نقش مهمی در انتخاب هایم برای آینده داشته باشم.

وی افزود: البته در این بازی تیم جوانان را هم دیدم و می توانم روی برخی از این بازیکنان برای آینده نظر داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص اینکه چرا از روی سکوها این بازیها را تماشا می کند اظهار داشت: در این مرحله از کار تنها می خواهم تیمم را ببینم. معمولا در شرایط بازی کنار تیم هستم و روی نیمکت می نشینم اما در چنین بازیهایی سعی می کنم از بالا همه شرایط را زیر نظر بگیرم.

وینگادا در ادامه در خصوص صحبتی که با علی دوستی پیرامون سعید عزت اللهی داشت این گونه اظهارنظر کرد: من الان همه بازیکنان را زیر نظر می گیرم. آنها دارند خود را برای مسابقات میانمار که انتخابی جام جهانی نیوزلند است آماده می کنند. البته وظیفه من است که همه آنها را زیر نظر بگیرم امروز اما هیچ چیز معلوم نیست. شاید بعد از مسابقات میانمار یکی دو نفر آنها به درد من بخورد.

وی گفت: بازیکن خوب به سن و سال محدود نمی شود. من در سال 1996 که سرمربی تیم امید پرتغال بودم نونوگومژ و دنی در حالی که سن‌شان بسیار کمتر بود را به تیم دعوت کردم.

سرمربی تیم امید در پایان در خصوص وضعیت تیم جوانان هم گفت: آنها تمرینات خود را پیگیری می کنند و به نظر من از نظر بازیکن و ظرفیت شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانند در بازیهای آسیایی به اهدافش برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا