گوناگون

اظهار عجز و ناتوانی آمریکاییان به دلیل حضور ملت همیشه در صحنه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ری ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبتها در هفته آینده اظهار داشت: ماه شعبان نیز همانند ماه رجب دارای فضایل بسیاری و ماه انس با خدای متعال است، در این ماه شریف به روزه گرفتن، دعا، نماز خواندن ، مناجات شعبانیه و … بسیار سفارش شده است.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه که روز ولادت سه امام بزرگوار شیعیان است، افزود: سوم ماه شعبانیه روز ولادت با سعادت حضرت ابی عبدالله الحسین (ع) است و در حدیثی از پیامبر اکرم (ص)نقل شده که می فرمایند: محبوبترین انسان در پیشگاه آسمانیان امام حسین(ع) است.

شاهچراغی با اشاره به نامگذاری این روز از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام (ره) عنوان کرد: به راستی یکی از معجزات انقلاب اسلامی را باید وجود سپاه پاسدران دانست، زیرا که سپاهیان در دفاع مقدس در کنار ارتش فداکاری کردند، همچنین در عرصه مبارزه و مقابله با عناصر ضد انقلاب سپاه نقش کلیدی و حساسی را ایفا کرد.

این مسئول ادامه داد: نیروهای سپاه در عرصه سازندگی نقش جدی را بر عهده داشته و دارند، یکی از مهترین وظایف سپاه همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید داشته اند، نقش کلیدی این نیروها در برابر تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و مقابله با توطئه های دشمنان بوده، این نیروها در جریانهای انحرافی که نسل جوان انقلاب را تهدید می کنند نقش بسیار مهمی دارند.

امام جمعه ری با اشاره روز ولادت قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز یادآور شد: نباید یادمان برود در روزهای جنگ اگر شهدا و ایثارگران نبودند امروز کشور اسلامی در امنیت و آسایش به سر نمی برد، این استقلال و آزادی کشور مدیون جانبازان و ایثار گران است.   

شاهچراغی با اشاره به اینکه در آستانه رحلت امام (ره) هستیم، متذکر شد: انقلاب اسلامی، کشور و ملت همگی مدیون امام (ره) هستند و ملت نباید فراموش کنند که اگر امروز استقلال و آزادی در کشور حکمفرماست همگی به خاطر امام خمینی (ره) بوده است.

این مسئول ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا همچنان اعلام می کند که گزینه جنگ روی میز است و این گفته ها هم اکنون به لطیفه تبدیل شده زیرا که در سخنانش اعلام کرده که از لشگرکشی به کشورها پشیمان هستند و بیان می دارد که اشتباه کرده اند که نیرو به عراق، افغانستان فرستاده اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: شاید شما بتوانید ملت و مردم را بکشید و کشور را ویران نمایید اما اراده ملت را نمی توانید تغییر دهید واگر هم اکنون آمریکاییان اظهار عجز و ناتوانی می کنند به خاطر  این است که ملت در صحنه حضور دارند و مطمئنا آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا