گوناگون

اعتبارات فرهنگی امسال تبلیغات اسلامی خرمشهر بسیار اندک است

حجت الاسلام عادل رویوران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه با نماینده خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پایین بودن بودجه فرهنگی امسال خرمشهر، عنوان کرد: سال گذشته هیچگونه اعتباراتی از سوی استانداری برای اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در نظر گرفته نشد.

وی افزود: امسال که بعد از دو سال اعتباراتی برای مسائل فرهنگی شهر به این اداره تخصیص داده شده به اندازه ای اندک است که نسبت به رقم بودجه سال 90 نيز کاهش چشم گیری در آن دیده می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر اظهار كرد: در این خصوص با دعوت از عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی به اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر و بيان نيازها و مشكلات اين اداره، مراتب اعتراض خود را به وي براي انتقال به مسئولین و رسیدگی اعلام کرديم.

رویوران افزود: در اين جلسه مطالب لازم درباره وضعیت فرهنگی شهر و نیاز مبرم به اعتبارات فرهنگي به اطلاع نماينده خرمشهر در مجلس رسانده شد.

وي به انتظار بالای مساجد و هیات های خرمشهر برای حمایت از سوی این اداره اشاره کرد و افزود: با مبلغ اندکی که امسال از سوی استانداری برای اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در نظر گرفته شده است به هیچ عنوان جوابگوی اجرای صحیح برنامه های فرهنگی در شهر نیستيم در حالي كه مساجد و هیات انتظار بالایی از این اداره دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در پایان گفت: آقای عبدالله سامری پس از شنیدن مراتب اعتراض نسبت به بودجه امسال قول مساعد برای پیگیری موضوع اعتبارات فرهنگی از سوی استانداری را به این اداره داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا