Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

اعتراض اکبر غمخوار به تصمیمات خادم در باشگاه پرسپولیس + جزئیات

به گزارش میهن پست – مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از معاون وزیر ورزش، گفت: پرسپولیس در حال حاضر چوب بی تجربگی و ندانم کاری‌های امیر رضا خادم را می‌خورد.

درباره شرایط ایجاد شده در باشگاه پرسپولیس و نگرانی هواداران از بلاتکلیفی این تیم اظهار کرد: من چندماه پیش هم گفته بودم. وقتی کار بزرگ را دست آدم‌های کوچک بدهند آخر و عاقبتش همین می‌شود. خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال را دست امیر رضا خادم دادند که نه تجربه مدیریتی داشت و نه تخصص.

وی افزود: آنها خودشان برای پرسپولیس اسپانسر آوردند و خودشان هم با اسپانسر قطع همکاری کردند. بعد هم اسپانسر می‌رود شکایت می‌کند و طبیعی است که فروش مال غیر این پیامدها را هم داشته باشد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر چوب ندانم کاری‌ها و بی تجربگی خادم را می‌خورد. من چند ماه پیش پیشنهاد داده بودم که به راحتی و با شفافیت کامل می‌توان پرسپولیس را خصوصی سازی کرد. من پیشنهادم را به وزارت اقتصاد دادم ولی در نهایت خادم نگذاشت این اتفاق رخ بدهد.

غمخوار درباره پیشنهادش برای واگذاری پرسپولیس، یادآور شد: قرار بود 20 درصد باشگاه را به هواداران و پیشکسوتان واگذار کنند و 80 درصد مابقی را به فردی که اهلیت داشته باشد. اهلیت هم یعنی اینکه مورد تایید نظام باشد، به شبکه‌ها خارجی و جاسوسی متصل نباشد و نشان بدهد در حسابش به اندازه کافی و مورد نیاز پول دارد.

وی ادامه داد: با این حال دوستان شتابزده عمل کردند و اسپانسر آوردند. بعد با همان کسانی که خودشان آوردند دعوا کردند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس همچنین به تخلف و کار غیر قانونی وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه مجلس، وزارت اقتصاد و دارایی مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و همه چیز باید با نظر وزیر اقتصاد رخ بدهد. در حالی که وزارت ورزش تاکنون همه کارها را انجام داده است و من این کار خلاف قانون را نمی‌فهمم.

غمخوار تاکید کرد: کاری که راحت می‌شد انجام داد را به چه روزگاری کشاندند. حالا همه هواداران و بازیکنان ناراحتند. بازیکن وقتی می‌بیند که باشگاه وضعیت نامناسبی دارد و مدیرعاملش در زندان است، کاملا به هم می‌ریزد. آن موقع که ما دو سال در پرسپولیس بودیم و ثبات داشتیم هزار مصیبت و مشکل وجود داشت؛ حالا که دیگر نور علی نور است.

وی در پاسخ به این سئوال که “آیا خودش هم تمایلی به خرید باشگاه پرسپولیس دارد یا خیر”؟ اظهار کرد: خیر من گفتم به عنوان یک هوادار هر کمکی بتوانم انجام می‌دهد. ما این تیم را از دوران کودکی دوست داریم و هر کاری که بتوانیم، انجام می‌دهیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه صبای قم در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شکایت صمد مرفاوی از این باشگاه هم تصریح کرد: وقتی ما از مرفاوی شکایت کردیم او هم این حق را دارد که شکایت کند. به هر حال ما منتظر رای کمیته انضباطی هستیم. مشکل ما این است که مرفاوی حداقل یک زنگ هم نزد که دارد از صبا می‌رود.

غمخوار درباره پاس نشدن چک مرفاوی و گلایه او در این خصوص گفت: چک کدام یک از باشگاه‌ها به موقع پاس می‌شود؟ ما روی تعهد  اسپانسر حساب کرده بودیم ولی آن موقع پول نداشتند. وقتی خود مربیان اصرار دارند چک بگیرند این مشکلات هم پیش می‌آید. ما در مردادماه تمام مطالبات فصل گذشته مرفاوی را پرداخت کردیم. اگر قصد ما این بود که پول سرمربی‌مان را ندهیم، همان موقع این کار را می‌کردیم.

منبع:isna

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا