گوناگون

اعتراض فان خال به برنامه‌ريزي فيفا

تيم‌هاي ملي فوتبال هلند و شيلي امروز و از ساعت 20 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه سائوپائولو به مصاف هم مي‌روند.

اين دو تيم هر دو ديدار پيشين خود در گروه B را با پيروزي پشت سر گذاشته‌اند و با 6 امتياز به مرحله بعد راه پيدا کرده‌اند اما اين ديدار حکم تعيين کننده صدرنشين اين گروه را دارد.

به نقل از فارس، لوييس فان خال پيش از اين ديدار در کنفرانس خبري با اعتراض به برنامه‌ريزي‌هاي فيفا براي ديدارهاي اين تيم اعلام کرد اين عادلانه نيست که ديدار سوم برزيل ديرتر از آنها انجام مي‌شود در حالي که اين تيم در گروه A قرار گرفته است.

فان خال در اين زمينه گفت: فيفا در همه ديدارها تبليغاتي براي بازي جوانمردانه در اطراف زمين و چيزهايي شبيه به اين دارد اما چنين کارهايي (اشاره به بازي برزيل) را نيز انجام مي‌دهد. اينها چيزهاي خوبي نيستند. اينها کارهاي جوانمردانه نيستند.

با توجه به اينکه تيم‌هاي اول و دوم گروه‌هاي A و B به شکل ضربدري به مصاف هم مي‌روند، فان خال ترس از اين دارد که آنها در گروه اول شده و برزيل نيز مقام دوم گروه A را کسب کرده و در مرحله بعد مجبور شوند به مصاف هم بروند.

فان خال در اين زمينه هم گفت: ما امروز براي پيروزي مقابل شيلي به ميدان مي‌رويم و نمي‌دانيم نتيجه بازي ما چه تاثيري بر روي برزيل خواهد داشت که بعد از ما به ميدان مي‌رود. بنا را بر اين مي‌گذاريم که آنها ماموريت ورزشي خود را انجام دهند اما اين موضوع هميشه وجود داشته که چرا فيفا چنين کارهايي انجام مي‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا