گوناگون

کنايه جالب هررا به کواچ

تيم‌هاي مکزيک و کرواسي از ساعت 20:30 امشب در آخرين ديدار خود از مرحله گروهي در شرايطي به مصاف هم مي‌روند که هر دو تيم براي صعود از گروه A جام جهاني 2014 شانس‌ دارند. مکزيک از دو بازي قبلي خود چهار امتياز اندوخته و کرواسي هم سه امتيازي است.

ميگل هررا، سرمربي مکزيک در پاسخ به اظهارات نيکو کواچ، همتاي کروات خود که گفته بود فرمولي براي مقابله با مکزيک در نظر گرفته‌ است، به حالت شوخي گفت: اگر کواچ آشپزي کند تنها در آن صورت است که فرمول و دستورالعملي در اختيار دارد.

وي با کنايه به صحبت‌هاي کواچ که گفته بود زانوهاي مکزيکي‌ها در مقابله با کرواسي به لرزه خواهد افتاد، اظهار داشت: ما مي‌توانيم پيش از اين بازي 20 هزار حرف بزنيم ولي مهم عملکردمان در زمين است و براي اثبات توانايي‌هاي سخت تلاش مي‌کنيم. هم مکزيک و هم کرواسي بهترين بازي خود را به نمايش خواهند گذاشت. ما هم به نوبه خود به زمين مي‌رويم و سخت تلاش مي‌کنيم به هدفمان برسيم.

سرمربي آزتک عنوان کرد: حضور پرشور تماشاگران باعث مي‌شود فکر کنيم در خانه خودمان بازي مي‌کنيم. مکزيک با حمايت تماشاگرانش بهترين عملکردش را در ميدان خواهد داشت. مي‌خواهيم هواداران‌مان هم با هدفي که در سر داريم همراه ما باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا