گوناگون

اعتصاب چهار روزه یک هنرمند در اعترض به وضعیت مبهم احداث فرهنگسرای رامسر

به گزارش خبرنگار مهر، اعتصاب فرشید مسگران کریمی هنرمند رامسری که از چهار روز قبل مصادف با مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شروع شد، همچنان ادامه دارد.

این هنرمند در نامه ای درباره دلایل اعتصاب و تحصن در نامه سرگشاده ای که از صبح روز یکشنبه در سطح شهر رامسر پخش شده است، می گوید: انگار کسی صدای اهالی هنر و هنرمندان و شهروندان فرهنگ و هنر دوست شهرستان رامسر را نمی خواهد بشنود و بعد از گذشت قریب ربع قرن تاکنون دوبار اقدام ناموفق، البته با مخفی ماندن دلایل آن؛ برای ایجاد بنای فرهنگسرا و ادارهء فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر صورت گرفت که اولی تقدیم شد به نیروی انتظامی و دومی هم به قولی پس از صرف هزینه ای بالغ بر (400000000 تومان) چهارصد میلیون تومان نیمه تمام رها شد، هر چند هیچیک از سازه ها درخور منزلت و رسالت فرهنگ و هنر این شهر نبود و مختصات و تعاریف فرهنگسرا را مکتوب کرده و تقدیم کرده ام.

در این نامه آمده است، بنابر نیاز شدید فرهنگسرا و ساختمان اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر که فقدان آنها سرگردانی اهالی هنر، و شهروندان فرهنگ و هنر دوست رامسری و همچنین هجمهء سنگین بر فرهنگ و هنر این شهر را منجر گردید، به دلیل عدم تحرک و وظیفه شناسی مسئولین زیربط فرهنگی و هنری در پایان دادن به این معضل ربع قرنی، بدینوسیله: اعتـصـــــاب آب و غـــــذا و تحصـــــــــن در منزل مسکونی خود را تا روشن شدن وضعیت احداث فرهنگسرا و ادارهء فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر اعلام می کنم.

آغاز اعتصاب مصادف می شود با مراسم معارفهء دوست هنرمندم آقای عباسپور به عنوان رئیس ادارهء فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر و تودیع آقای شریفی یعنی روز پنجشنبه به تاریخ: 8/3/1393. چون با عوض بدل شدن رئیس اداره اوضاع عوض نمی شود.

پایان اعتصاب مصادف خواهد شد با تشکیل جلسهء عمومی در یکی از سالنهای اجتماعات شهر با حضور هنرمندان و اعلام برنامهء احداث فرهنگسرا و ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعمال مدیریت ویژهء پروژه و اعلام زمان دقیق آغاز و پایان پروژه مربوطه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا