گوناگون

اعطای تسهیلات برای اسقاط خودروهای فرسوده تا سقف 200 میلیون ریال

81152226 5674457

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، این ستاد و بانک صادرات برای خروج بیشتر از 60 هزار دستگاه خودروی فرسوده تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مجتبی شفیعی رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در این خصوص گفت: در این تفاهم نامه بانک صادرات تسهیلات لازم برای خروج خودروهای فرسوده، تاکسی و سواری را تا سقف 200 میلیون ریال تامین خواهد کرد.

وی افزود: در این طرح، خودروهای سواری 100 تا 150 میلیون ریال و خودروهای تاکسی 200 میلیون ریال تسهیلات جهت اسقاط خودرو فرسوده و جایگزینی با خودروی جدید دریافت خواهند کرد.

شفیعی، خروج تاکسی های فرسوده از ناوگان حمل و نقل را از اولویت های این تفاهم نامه دانست و گفت: در حال حاضر بیشتر از 60 هزار تاکسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد که با توجه به توسعه حمل و نقل عمومی، خروج این تاکسی ها در اولویت این تفاهم نامه خواهد بود.

وی، نظارت کامل ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بر روند اسقاط و جایگزینی خودروها را از مواد این تفاهم نامه ذکر کرد و ادامه داد: بستر نرم افزاری جهت اجرای این طرح موجود است و تمامی متقاضیان از طریق ثبت نام در سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

اقتصام(1)**2022**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا