گوناگون

اعلام کلیات طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی ـ سیاسی دانشگاه های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمجید قریشی معاون فرهنگی ـ سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه این طرح بزرگ در 2 بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می شود، افزود: برای این دوره آموزشی سرفصلهای درسی و کارگاه های آموزشی متفاوت و گوناگونی طراحی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دوره غیرحضوری این طرح شامل آموزش مجازی در پایگاه مرکز آموزشهای مجازی نهاد رهبری در دانشگاه هابرنامه ریزی کرده ایم که از اول تیرماه تا 21 مهر سال جاری این دوره غیر حضوری  اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی یادآور شد: برای تشویق دانشجویان شرکت کننده در سامانه آموزش مجازی طرح ضیافت در بازه زمانی، اول تا سی ام تیرماه، مشوقهایی در نظر گرفته شده که در شیوه نامه اجرایی آموزشهای مجازی به دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ابلاغ شده است.

معاون فرهنگی ـ سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بیان داشت: بخش دوم یا بخش حضوری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی ـ سیاسی دانشگاه های کشور در قالب اردوهایی در سطح دانشگاه و یا  استان دانشجویان شرکت کننده تدارک دیده شده و بنابر تصویب شوراهای استانی نهاد نمایندگی رهبری، دوره های حضوری ممکن است در مشهد مقدس و یا سایر استانها برگزار شود.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: در این دوره از برگزاری طرح ضیافت تلاش شده تا به نیازهای فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه ها در قالب کلاسهای آموزشی، کارگاه های مهارتی و جلسات هم اندیشی پاسخ داده شود.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: در کنار اجرای کلاسها و کارگاه های آموزشی در  دوره های حضوری، برنامه های فرهنگی و تفریحی نیز برای دانشجویان شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا