گوناگون

اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران تشدید شد

81206459 5769963

سرهنگ ˈ جعفر محمد نژاد ˈ به خبرنگار ایرنا گفت : اعمال این محدودیت ها که هدفش افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه است تا ساعت 24 روز جمعه سی ام خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود : بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 چهارشنبه مورخ 28 خرداد ماه تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 30 خرداد از محورهای کندوان (کرج – چالوس) ، هراز و فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

او با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون از محور کرج – چالوس ، ادامه داد : تردد انواع وسائط نقلیه نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 17 و 30 دقیقه نیز از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد هر نوع کامیون از محور هراز ، گفت : تردد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح امروز چهارشنبه تا 24 امشب از این محور ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود : تردد هر نوع تریلر به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روز جمعه 30 خرداد از تهران به قائمشهر از مسیر جاده فیروزه کوه بر عکس نیز ممنوع است.

وی به وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده های استان هم اشاره کرد و گفت : هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای کندوان (کرج ، چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری در حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران عادی و روان و شرایط جوی صاف و خشک و نیز برخی مناطق کوهستانی مه آلود است.

او افزود : مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 0151 ساری، به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد.ک/3

609/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا