گوناگون

معاون استاندار مازندران:مبارزه با قاچاق مواد مخدر را باید مردمی کنیم

81206453 5769952

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، ˈ علیرضا یونسی ˈ روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر مبارزه جدی با پدیده قاچاق ، افزود : مقوله قاچاق کالا و ارز ناامنی را در جامعه می گستراند و وارد خانه های مردم می کند.

وی با اشاره به اینکه دست های شبکه های مافیایی و سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربی در امر قاچاق وجود دارد ، ادامه داد : ایران نیز به دلایل مختلف در معرض این شبیخون اقتصادی و اجتماعی قرار دارد.

یونسی گفت : باید در مبارزه با این پدیده شوم به گونه ای عمل شود که کالای قاچاق به وضوح از کالای قانونی متمایز و نمایان شود.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای صحیح قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، افزود : محورهای مختلف این قانون باید توسط دست اندرکاران و از طریق صدا و سیما برای مردم تشریح و تبیین شود.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران خواستار ارائه راهکار برای مبارزه با قاچاق از سوی دستگاه های عضو ستاد شد و گفت : تجارب ارزشمند استان های موفق در مبارزه با قاچاق هم باید احصا شده مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود : فعال تر عمل کردن کمیته ها و کارگروه های وابسته به ستاد، تمرکز اطلاعات در بحث قاچاق، شناسایی مراکز تجمع و نگهداری کالاهای قاچاق ،استفاده از ظرفیت اصناف برای نظارت بر بازار و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه در این امر از جمله موارد مهمی است که باید توسط این ستاد پیگیری و اجرا شود.ک/1

2585/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا