گوناگون

افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه تولید نانو بلوک خاورمیانه در نظرآباد

بزرگ‌ترین کارخانه تولید نانو بلوک خاورمیانه امروز(12 شهریور)، در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شهریار آقایی، فرماندار نظرآباد در مراسم افتتاح این کارخانه، گفت: رویکرد اصلی دولت حمایت واقعی از صنعتگران و کارآفرینان است و به فضل الهی شاهد بودیم که در یک سال اخیر موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف به ویژه تحقق اهداف اقتصادی دولت در نظرآباد به دست آمده است.

وی افزود: این موفقیت‌ها به طور قطع در سایه همدلی و همراهی مسئولان دستگاه‌ها و ادارات مختلف و توجه به رهنمودها و هدایت‌های امام جمعه دانشمند شهرستان نظرآباد کسب شده است.

رئیس شورای اداری نظرآباد خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی دولت حمایت واقعی و نه شعاری از کارآفرینان و صنعتگران و فعالان حوزه اقتصادی است.

وی ادامه داد: این حمایت‌ها شعاری نیست؛ چراکه در دولت تدبیر و امید کسی برای مردم شعار نمی‌دهد و تلاش داریم با حمایت از صنعتگران و کارآفرینان شرایط رونق کسب و کار و توسعه پایدار اقتصادی را بیش از گذشته فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: با توسعه پایدار اقتصادی می‌توانیم دغدغه بیکاری مردم را کاهش داده و تحقق این هدف نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه‌های کلان دولت خواهد داشت.

فرماندار نظرآباد یادآورشد: در جلسه شورای اداری شهرستان تاکید کرده‌ایم و این امر مصوب شده است که دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید از محصولات و تولیدات شهرستان نظرآباد و استان البرز استفاده کنند.

آقایی گفت: زمانی که یک اداره برای تامین نیاز خود می‌خواهد محصولی را خریداری کند، باید اولویت تهیه محصولات تولید شده در شهرستان نظرآباد و استان البرز بوده و اگر چنین محصولی در این مناطق تولید نشود به دیگر کارخانه‌ها مراجعه کنند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی، امام جمعه شهرستان نظرآباد نیز طی سخنانی با بیان احادیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) به ضرورت خدمت به مردم از سوی مسئولان اشاره کرد و گفت: همان‌طور که بارها بزرگان ما اعلام کرده‌اند، عبادت به جز خدمت خلق نیست.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم نیز رفع مشکلات و نیازهای آنها است و زمانی که یک جامعه نیاز به توسعه اقتصادی داشته و جوانان آن به دنبال کار هستند، باید با حمایت از صنایع و تولیدکنندگان مختلف شرایط رفع مشکلات مردم فراهم شود.

خطیب جمعه نظرآباد با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور، گفت: برای توسعه و آبادانی نظرآباد همه باید تلاش کرده و با عزم ملی و مدیریت جهادی طرح‌های اقتصادی کارشناسی شده را اجرا کنیم.

گفتنی است این کارخانه با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریال که از سوی بخش خصوصی تامین شده، با قابلیت تولید سالانه 60 هزار مترمکعب بلوک‌های ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

محصولات کارخانه دایان تاش با استفاده از علم نانو تولید شده و نسبت به محصولات مشابه از نظر هزینه، مقاومت و سهولت نصب در ساختمان‌ها ویژگی‌های بهتری دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا