گوناگون

افتتاح سومین پایگاه اطفاء حریق کشور در مریوان

سومین پایگاه اطفاء حریق سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور طی مراسمی با حضور «محمد فلاحی»، فرماندار مریوان و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان در مریوان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان در آئین افتتاحیه این پایگاه اظهار کرد: سومین پایگاه اطفاء حریق سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور در زمینی به مساحت 7000 و زیربنای 1300 مترمربع به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال ساخته شده است، افزود: این پایگاه در ساختمانی چهار طبقه که یک طبقه آن به پایگاه اطفاء حریق و طبقات دیگر ساختمان به ساختمان اداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان تخصیص داده شده، احداث شده است.

منوچهری با بیان اینکه احداث این پایگاه امری ضروری بود، خاطرنشان کرد: آغاز احداث این ساختمان در سال 89 بود که با همت و تلاش مسئولان شهرستان مریوان به‌ویژه فرماندار این شهرستان در سرعت بخشیدن به ساخت آن موفق به تکمیل کردن این ساختمان امسال شدیم و در نهایت در آخرین روز از هفته‌ی دولت نیز به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: پایگاه اطفاء حریق و پاسگاه ویژه منابع طبیعی، ساختمان اداری و مهمانسرا از مواردی هستند که در این ساختمان تعبیه شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا