گوناگون

افتتاح 10 پارک در تبریز تا پایان تابستان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کلانشهر تبریز از افتتاح 10 پارک در مناطق دهگانه تبریز تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای توسعه فضای سبز تبریز و ایجاد شهری سبز، این سازمان احداث این 10 پارک را در دستور کار خود قرار داده است.

حسن‌زاده افزود: با توجه به ضرورت توزیع متوازن و بهره‌مندی تمام شهروندان تبریزی از فضای سبز مناسب، تدابیری اتخاذ شد که در تمام مناطق تبریز پارکی نو احداث شده و خدمات شهری بطور یکسان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به محل برخی از این پارک‌های محلی تشریح کرد: از این بین به پارک‌های «فرهنگ» واقع در منطقه پنج تبریز در شهرک باغمیشه، «پارک صفا» در منطقه چهار تبریز واقع در خیابان قره آغاج، پارک خوئی منطقه هشت واقع در اول خیابان شهید رضانژاد، «پارک ایثار» واقع در منطقه یک تبریز در محدوده نگین پارک، پارک‌های احداث شده در منطقه هفت در محدوده معروف به میدان تره‌بار و پارک طوبی اندیشه و همچنین «پارک آبشار» واقع در منطقه 10 می‌توان اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز همچنین از ایجاد چند پارک کوچک محلی در منطقه سه تبریز خبر داده و گفت: همچنین در این منطقه پارک و فضای سبز یادگار امام (ره) را نیز در دست احداث داریم.

حسن‌زاده تاکید کرد: در منطقه 9 تبریز نیز کار انبوه کاری و توسعه فضای سبز این محدوده در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز قرار دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم افتتاح این پارک‌های 10 گانه بتواند آغازی برای ادامه روند برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز برای توسعه و عدالت هر چه بیشتر و بهتر امکانات زیست محیطی در محلات و مناطق تبریز باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا