گوناگون

افتخار آفرینان کشتی‌ قم در مسابقات بین المللی تجلیل می‌شوند

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی هیئت کشتی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار است مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی فرنگی قم در سه ماه نخست سال جاری در هشتمین روز تیر ماه برگزار شود.

وی افزود: در مراسمی که با حضور عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود از کشتی‌گیران مدال‌آور برون‌مرزی استان قم در سه ماه نخست سال 1393 تجلیل خواهد شد، کشتی‌گیرانی که در رشته فرنگی برای ورزش قم افتخارآفرین بوده‌اند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: این مراسم از ساعت 13 و 30 دقیقه روز یکشنبه هشتم تیر ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود و همچنین معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و همکاران خوب و پرتلاش در هیئت کشتی نیز در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران قمی سال گذشته در مجموع موفق به کسب 36 مدال از میادین داخلی و برون‌مرزی شده‌اند، افزود: امسال فرنگی‌کاران قم در سه ماه نخست سال یعنی در فصل بهار موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ و افتخارآفرینی برای قم شده‌اند.

وزیری در ادامه به کشتی‌گیران مدال‌آور قم در میادین خارج از کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هادی علیزاده پورنیا، علیرضا نجاتی، علی اصغر شهبازی، یحیی جصاص، ابوالفضل زینتی، محمد جواد رضایی و حسین ابراهیمی 7 کشتی گیری هستند که در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به مدال‌های برون‌مرزی کسب‌شده توسط کشتی‌گیران قمی در سال جاری،‌ بیان داشت: هادی علیزاده‌پورنیا در رشته کشتی فرنگی موفق به کسب مدال طلا از رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی شد، مسابقاتی که در اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار شد.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: علی‌اصغر شهبازی نیز در رشته کشتی فرنگی توانست مدال نقره رقابت‌های نوجوانان آسیا را در خرداد ماه سال جاری در کشور تایلند کسب کند، ضمن اینکه علیرضا نجاتی نیز خرداد ماه در رشته کشتی فرنگی به مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی گرجستان دست یافت و ابوالفضل زینتی‌رفاه در رقابت‌های بین المللی جام رومی‌کیدز ترکیه نقره گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی و حسین ابراهیمی در رشته کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال برنز از رقابت‌های بین‌المللی جام کودک شدند در حالی که این رقابت‌ها در اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار شد، همچنین روح‌الله میکائیلی به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی حضور در رقابت‌های آسیایی نوجوانان را در اردیبهشت ماه سال جاری در تایلند تجربه کرد و ناصر مهرآراء تهرانی نیز یکی از مربیان همواره زحمت‌کش کشتی قم بوده که تجلیل می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا