گوناگون

افزايش خطاي نيروي انساني در حوادث شهري / شورا تنها مي تواند سوال كند

:محسن پير هادي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين كه  ريشه برخي از اتفاقات كوچك و بزرگ در شهر به جز عدم رعايت  مسائل ايمني و استاندارد نبودن برخي تجهيزات خطاي انساني است گفت:برخي در مسائلي كه با جان مردم مرتبط است ،بي دقت و بي تعهد رفتار مي كنند و سبب بروز اتفاقات بزرگ كه خسارت جاني نيز در پي دارد مي شوند .

ويبا تاكيد بر اين كه به جز دقت در استاندار سازي تجهيزات و به روز رساني تكنولوژي بايد مراقب افزايش خطاهاي انساني  هم باشيم گفت:اين بي دقتي ها مي تواند يك پروژه را زير سوال ببرد . به طور مثال يك بوستان را كامل و درست احداث مي كنند اما به دليل بي دقتي پيمانكار در تحويل پروژه مي بينيم آبنماي بوستان دچار مشكل است . اين ديگر به بي تعهدي افراد بستگي دارد كه جان شهروندان را نيز به خطر مي اندازد .

پيرهادي در خصوص واكنش شوراي شهر به حادثه پارك ارم گفت: شورا بيشتر در حوزه مسائل شهرداري مي تواند مطالبه گر باشد و هنوز از سوي برخي نهادها و مسئولان نظارت شورا بر تمامي سازمان هاي شهر تهران پذيرفته نشده است . اما اين موضوع  در شورا مطرح مي شود و مي توانيم از مسئول اين پارك بخواهيم توضيحاتي در اين زمينه به اعضاي شورا بدهد .

در ساعت 23:15 روز جمعه در پارک ارم منطقه 22 تهران دستگاه بازی ترن هوایی سقوط کردکه سه نفر بر اثر این سقوط آسیب دیدند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا