گوناگون

افزایش شش برابری بیماران سرطانی موسسه ریحانه در طول پنج سال

علی سرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موسسه ریحانه حامی بیماران سرطانی است، تصریح کرد: تعداد پرونده های این موسسه از 230 مورد در سال 89 به هزار و 597 مورد در سال جاری رسیده است.

به گفته سرابیان موسسه خدماتی از جمله بستری شدن در بیمارستان، عمل جراحی، شیمی درمانی، رادیو تراپی، دارو، آزمایش و سی تی اسکن را حمایت می کند.

وی افزود: علاوه بر این کمک هزینه های MRI، طب هسته ای، کیسه کلستومی و پوشاک، رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، آندوسکوپی، بیوپسی و سیتوگرافی بیماران مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه موسسه ریحانه در راستای ارائه بهینه خدمات اقدام به احداث درمانگاه تخصصی سرطان کرده است، ادامه داد: این پروژه در حال اجرا بوده و با پیشرفت مطلوبی همراه است.

مدیر عامل موسسه خیریه ریحانه اردبیل تصریح کرد: خیرین می توانند حمایت مالی و یا غیر نقدی خود را به شکل مورد نظر به بیماران ارائه دهند.

سرابیان بیان داشت: به عنوان مثال واگذاری زمین، مسکن و زمین کشاورزی، واگذاری درآمد حاصل از اجاره مسکن و یا مغازه، تحویل دارو، تحویل تجهیزات پزشکی، تحویل نذورات و تحویل مواد غذایی می تواند به غیر از کمک های نقدی صورت گیرد.

وی با تاکید به اینکه افزایش تعداد بیماران در سال های اخیر قابل توجه است، ادامه داد: این موسسه در نظر دارد بدون وابستگی به هیچ نهاد دولتی زمینه حمایت از بیماران سرطانی را فراهم کند.

صندوق صدقات الکترونیکی راه اندازی شد

مدیر عامل موسسه خیریه ریحانه اردبیل یکی از شیوه های ارائه حمایت را استفاده از صندوق صدقات و احسانات الکترونیکی عنوان کرد و افزود: جهت دریافت صندوق صدقات الکترونیکی نیازی به مراجعه حضوری خیر نیست.

به گفته سرابیان شهروندان می توانند از طریق گوشی همراه خود با شماره #186939*4*733* تماس حاصل نموده و مبلغ مورد نظر را واریز کنند.

وی افزود: علاوه بر این شماره تماس 04517727255 آماده پاسخگویی به شهروندان است.

سرابیان اضافه کرد: شماره حساب کارت سیبا 2437995399116037 از تمامی کارت خوان های شبکه شتاب و اینترنت آماده دریافت کمکهای مردمی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا