گوناگون

توافق بازیکنان فولاد با سایر تیم‌ها را باور نکنید/ تنها من و دهکردی پیشنهاد نداریم!

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازیکنانی که با ما قرارداد دارند، قطعا در فولاد ماندنی هستند. بازیکنانی هم که قراردادشان تمام شده ولی مد نظرمان قرار دارند، از امروز برای تمدید قرارداد به باشگاه می‌آیند.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان فولاد از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند، به شوخی تاکید کرد: تنها من و دهکردی (مدیرعامل باشگاه) از تیم‌های دیگر پیشنهادی نداشته‌ایم! با این حال همانطور که گفتم ما بازیکنان مورد نظرمان را می‌خواهیم و به هیچ تیمی هم نمی‌دهیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه تعداد از بازیکنان این تیم برای فصل بعد با استقلال به توافق رسیده‌اند، یادآور شد: این اخبار را باور نکنید. البته ما خوشحالیم که همه بازیکنان فولاد خواهان دارند ولی بازیکنان مورد نظرمان قطعا در تیم ماندنی هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که فولاد برای فصل بعد چند بازیکن جدید جذب خواهد کرد، تصریح کرد: هنوز اسکوچیچ (سرمربی تیم فولاد) فهرستی به ما ارائه نکرده است. ان شاءالله پس از تمدید قرارداد بازیکنان و پس از اعلام اسکوچیچ سراغ جذب بازیکنان جدید هم خواهیم رفت.

ابن قاسم در پایان درباره حضور بختیار رحمانی در فهرست نهایی تیم ملی و خط خوردن سوشا مکانی از این فهرست، گفت: حق هر دو بازیکن بود که در تیم ملی حضور داشته باشند. از خط خوردن مکانی تاسف خوردم چون سوشا ارزش‌های زیادی داشت و می‌توانست به تیم ملی کمک کند ولی از طرف دیگر خوشحالم که بختیار به جام جهانی رسید. حق بختیار بود که زودتر از این به تیم ملی برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا