گوناگون

مشکلات مالی دولت مانع از اجرای قانون خدمت رسانی به جانبازان نشود

حجت الاسلام سید علی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر  ضمن گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و روز پاسدار و جانباز، گفت: مجلس، دولت و تمام کسانی که به نوعی دست اندر کار هستند تلاش کنند خدمات بهتر و بیشتری به جانبازان اراده دهند.

وی با بیان اینکه جانبازان عزیز و ارزشمند افتخار کشورمان هستند، افزود: در گذشته قانونی تحت عنوان قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تصویب شد که در طی سالهای گذشته به دلیل مشکلات مالی بخشی از مصوبات این قانون جامع، اجرایی نشد.

وی ادامه داد: انتظارمان این است که دولت در تخصیص بودجه ها به گونه ای عمل کند که این قانون اجرایی شود، زیرا معضلات مالی و اعتباری همیشه در کشور است اما نباید خدمات به جانبازان عزیز مورد غفلت قرار بگیرد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: انتظار می رود تا توجه ویژه تری دربحث درمان و دیگر نیازهای جانبازان شود؛  طبیعتا جانبازان پس از فیض حضور در دفاع مقدس به درد و آلام ناشی از جانبازی را به صورت دائم مبتلا شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر جانبازان خانوداه آنها نیز از تحمل درد و رنج آن بی بهره نیستند، بنابراین نیاز است تمام کسانی که کاری از دستشان بر می آید در جهت کمک به جانبازان برای رفع مشکلاتشان، اعم از مشکلات ناشی از جانبازی و دیگر دغدغه های آنها  اقدام کنند.  

وی تصریح کرد: افتخاری است برای عزیزان پاسدار که روز ولادت سید شهدا به عنوان بزرگ پاسدار دین اسلام و قرآن روز پاسدار نام گرفته است و این نامگذاری می تواند جهت دهی داشته باشد به اینکه عزیزان پاسدار با تمسک به سید شهدا (ع) بتوانند در پاسداری از اسلام قران و اهل بیت و نظام اسلامی و ارزش های انقلاب مقدس جمهوری اسلامی انشالله بیش از گذشته توفیق داشته باشند.

حجت الاسلام طاهری ضمن یادآوری نامگذاری روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل (ع)، گفت: ولادت قمر بین هاشم به عنوان بزرگ جانباز قیام خونین سید شهدا روز جانباز نامگذاری شده که این هم افتخار بزرگی برای عزیزان جانباز است ضمن اینکه در راس نظام اسلامی ما مقام معظم رهبری به عنوان بزرگ جانباز عصر حاضر حضور دارند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی در خاتمه یادآور شد: این نامگذاری اعلاوه براینکه افتخاری برای جانبازان به شمار می رود، مسئولیت تمام کسانی که در قبال نظام و ایثارگران به ویژه جانبازان کاری از دستشان بر بیاید بیشتر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا