گوناگون

افزایش ۹۵ درصدی پروازهای فرودگاه خرم‎آباد

استاندار لرستان از افزایش ۹۵ درصدی پروازهای فرودگاه خرم‎آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در حاشیه همایش فرهنگ و مدیریت جهادی که با محوریت دانشگاه‎های استان لرستان و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در خرم‎آباد برگزار شد، گفت: ۳۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیمه‎کاره در لرستان ناشی از خلاء مدیریت جهادی و افراط و تفریط‎‌ها بوده است.

وی ادامه داد: اگر چه احیاء ظرفیت‎های مغفول در استان با موانع و مشکلاتی مواجه شود، اما مدیریت جهادی باید این هزینه‎‌ها را پرداخت کند.

استاندار تصریح کرد: احیاء کشت و صنعت لرستان پس از یک دهه و افزایش ۹۵درصدی پروازهای فرودگاه خرم‎آباد از دستاوردهای مدیریت جهادی در استان است.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی باید احیاگر ظرفیت‎‌ها و پتانسیل‎های خوابیده استان باشد و در سیاست‎های کلی اقتصاد مقاومتی نیز که توسط رهبر انقلاب ابلاغ شده‎اند بر احیاء این ظرفیت‎‌ها تاکید شده است، گفت: با مدیریت جهادی باید پاسخگوی مطالبات عمومی مردم باشیم، اقتصاد و فرهنگ باید به مطالبه عمومی مردم تبدیل شوند و اگر این مهم محقق شود، حتما عزم ملی را به دنبال خواهند داشت.

استاندار لرستان گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و درصحنه‎‌ها مختلف با عزم ملی امتحان خود را پس داده است، سزاوار نیست که اقتصاد لرستان به عنوان استانی که در جنگ نقش بسزایی داشته است، زمین‎گیر شود.

بازوند تصریح کرد: بی‌برنامگی و عدم برنامه‎ریزی از عوال موثر در عقب ماندگی استان هستند و این‌ها جزء عوامی محسوب می‌‎شوند که با مدیریت جهادی در تضاد هستند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا