گوناگون

افزون بر 12 هزار کارگر در واحدهای تولیدی مهریز فعالیت دارند

81147563 5666256

ˈ عباسعلی دهقانی زاده ˈ روز [luه به مناسبت هفته کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگران شاغل در بخش تولید و صنعت شهرستان مهریز بومی و غیر بومی هستند که حضور افراد بومی بیشتر است .

وی ادامه داد: در شهرستان مهریز 840 کارگاه بزرگ و کوچک وجود دارد که این واحدها در پنج شهرک و ناحیه صنعتی در شهر و برخی از مناطق روستایی در بخش مرکزی فعالیت دارند .

سرپرست تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز اظهار داشت: این واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک های هرفته ،شهید چمران، 197 هکتاری ، شهرک سنگ و ناحیه صنعتی دهستان بهادران مستقر می باشد .

دهقانی زاده گفت: کارگران در کشور اسلامی مهم نقش مهمی را در امر تولید و رفع معضل بیکاری بر عهده دارند و بخصوص در عرصه اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری .

وی در خصوص ارائه خدمات مختلف به کارگران شهرستان گفت : مهمترین این خدمات در حوزه ورزش بوده و مجموعه ورزشی کارگران شهرستان در رشته های مختلف و در طول سال فعالیت دارد .

دهقانی زاده خاطرنشان کرد : به دلیل فعالیت های همین کارگران است که تا به امروز تحریم های اقتصادی دشمنان نتوانسته از گسترش توسعه و تولید جلوگیری نماید .

سرپرست اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز گفت: با همکاری مسئولان مسائل و نیازهای جامعه کارگری مهریز بررسی و برای خدمت به آنها تلاش بعمل می آید .ک3

7541/1968

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا