گوناگون

افشارزاده: دنبال مجوز اضافه پرداخت نيستم

بهرام افشارزاده در مورد وضعيت استقلال در نقل و انتقالات و اينکه آيا امير قلعه‌نويي از آن رضايت داشته يا خير اظهار داشت: کارها خوب پيش مي‌رود و امير قلعه‌نويي هم از وضعيت رضايت دارد. ما فقط مانده که 4 ملي‌پوش خود را براي ماندن راضي کنيم.

وي در مورد وضعيت ملي‌پوشان اين تيم گفت: عجله‌اي نداريم. آقاي نظري جويباري در حال صحبت با آنهاست و مشکلي نيست. فکر مي‌کنم طي روزهاي آتي وضعيت اين 4 نفر هم مشخص مي‌شود.

به گزارش فارس، مديرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اينکه گفته مي‌شود به دليل رقم بالايي که تيموريان و حيدري پيشنهاد داده‌اند وي به دنبال مجوز از هيات مديره است تا با مبلغ درخواستي آنها موافقت کند، گفت: نه اين طور نيست. روزي که تيموريان به باشگاه آمد اصلا در مورد مسائل مالي صحبتي نشد. اين حرف‌ها را درآورده اند! البته همه اين بازيکنان از سال قبل طلب دارند که باشگاه به آنها تعهدي داده و بايد آن را انجام دهيم. در هر حال اصلا اين طور نيست که من بخواهم از هيات مديره به دنبال مجوز باشم.

افشارزاده در خصوص اين انتقاد که با وجود تاکيد سازمان ليگ و وزارت ورزش بر بالا نرفتن مبلغ قرارداد بازيکنان از يک ميليارد تومان ملي پوشان با بازگشت از برزيل به دنبال پول بيشتري هستند و اينکه او با اين مسئله موافق است يا خير گفت: من اين مسئله را نشنيده‌ام و اگر خبرنگاران بگذارند همه چيز درست مي‌شود!

مديرعامل استقلال در پايان در خصوص اينکه گفته مي شود حساب باشگاه استقلال بار ديگر مسدود شده،گفت: نه مشکلي نيست و مي توانيم از حساب خود استفاده کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا