گوناگون

افشارزاده: نکونام در فهرست قلعه‌نويي نيست

مديرعامل باشگاه استقلال در پي انتقاد جواد نکونام از مسئولان باشگاه استقلال در رابطه با موضوعات مطرح شده پيرامون حضورش در اين تيم به ايسنا، گفت: ابتدا بايد بگويم که من هيچ جلسه‌اي با نکونام نداشته‌ام و صحبت‌ها و نقل قول‌هايي که از من در رابطه با او منتشر شده است، صحت ندارد.

افشارزاده ادامه داد: من نکونام را دوست دارم و حتي زماني هم که در کميته ملي المپيک بودم و در زمان انتخابات بهترين بازيکن سال آسيا براي کمک به او دريغ نکردم و در نامه‌هايي به کنفدراسيون فوتبال آسيا و شوراي المپيک آسيا از حق او و فوتبال ايران دفاع کردم.

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: واقعيت اين است که نکونام در ليست قلعه نويي نيست و از آنجايي که ما بايد براساس خواسته هاي سرمربي تيم بازيکن جذب کنيم،‌ امکان حضور او در استقلال در اين فصل وجود ندارد. براي اينکه قلعه نويي بتواند پاسخگوي عملکرد خود باشد بايد اختيار تام در رابطه با تيم داشته باشد و ما هم براساس خواسته هاي او بازيکن جذب کرديم.

افشارزاده گفت: اين عين واقعيت موضوع نکونام است و من هيچ چيزي براي پنهان کاري ندارم و اگر او در ليست قلعه‌نويي بود، حتما نسبت به جذبش اقدام مي‌کرديم،‌ همانطور که در رابطه با بازيکنان ديگر اين کار را انجام داديم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا