گوناگون

اقدامات خیرخواهانه هلال احمر قابل تقدیر است

81156959 5682561

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدحسین سبحانیˈ روز پنج شنبه در دیدار رییس و کارکنان جمعیت هلال احمر این شهرستان با ایشان به مناسبت آغاز هفته هلال احمر، گفت: انجام کارهای خیرخواهانه و کمک به حادثه دیدگان دارای اجر و ثواب بسیار زیادی نزد خداوند است.

وی با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی درحوزه های مختلف امداد و نجات و راهنمای مسافران، افزود: خدمات انسان دوستانه این جمعیت بویژه در این خطه از ایران اسلامی قابل تقدیر است که جامعه باید قدردان زحمات این قشر باشد.

حجت الاسلام سبحانی همچنین با تبریک ماه رجب و بیان فضائل این ماه، اضافه کرد: آنگونه که انجام اعمال این ماه ثواب زیادی دارد خدمات جمعیت هلال احمر نیز ثوابی مضاعف نزد خدا دارد.

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس نیز در این دیدار ضمن تبریک 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر، گزارشی از عملکرد این جمعیت درحوزه های مختلف ارائه نمود.

ˈاصغر نودهیˈ گفت: رژه موتوری سطح شهر و برپایی چادرهای هلال احمر در 10 نقطه شهری باهدف عضو گیری و آشنایی اقشار مختلف مردم با برنامه های جمعیت هلال احمر از مهمترین برنامه های روز نخست هفته هلال احمر (18 تا 24 اردیبهشت) بود.

وی، اجرای طرح ویزیت رایگان نمازگزاران در دو مصلی نمازجمعه این شهرستان، اعزام تیم سلامت به دو روستای محروم بخش مرکزی گنبدکاووس، برگزاری مانورهای مختلف ˈجاده ای ، ارتفاع و ساعت صفرˈ توسط تیم های ˈایثارˈ و ˈتواناˈ جمعیت هلال احمر و برگزاری کارگروه تخصصی امداد و نجات را از دیگر برنامه های مهم این جمعیت طی هفته هلال احمر در این شهرستان برشمرد.

نودهی اضافه کرد: هم اکنون جمعیت هلال احمر گنبدکاووس افزون بر 14 هزار عضو داوطلب دارد که در ماموریت های مختلف از آنان استفاده می شود.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا