گوناگون

اقدامات فرهنگی باید در اولویت کار دانشگاه های آزاد قرار گیرد

به گزارش خبرنگارمهر، عباسعلی نورا روز دوشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل و پروژه های عمرانی در دست احداث در این واحد آموزشی  بیان داشت: سیستان از دیر باز به ولایت مداری  مشهور بوده ایت و لذا اقدامات فرهنگی با اهدف حفظ این شاخصه معنوی باید در اولویت و دستور کار قرار داشته باشد.

دبیر ستاد نماینده های تام الاختیار ریاست دانشگاه ازاد اسلامی در هیئت امنای استان های کشور  گفت: برای دانشگاهیان کار فرهنگی در کنار فعالیت های علمی و پژوهشی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید فعالیت های فرهنگی با محوریت حفظ انسجام و وحدت اجتماعی و مذهبی به ویژه در مناطقی چون سیستان در صدر فعالیت ها قرار گیرد.

نورا بر حفظ و صیانت از دانشگاه تأکید کرده و گفت: اموال دانشگاه حق الناس و متعلق به مردم است و همه ما وظیفه داریم تا از این میراث گرانبها حفظ و حراست کنیم.

وی نگاه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در کشور را به سیستان یک نگاه ویژه دانست و افزود: در دیدار مسئولان سیستان با آیت الله رفسنجانی ایشان قول دادند که اگر در سیستان شرایط سرمایه گذاری فراهم و طرح های اقتصادی با اشتغال پایدار برای مردم سیستان ارائه شود از این طرح ها حمایت صد در صدی خواهند داشت.

وی افزود: در همین راستا از تمامی منابع دانشگاه آزاد اسلامی برای سرمایه گذاری و حمایت از طرح های توسعه ای در منطقه بکار گیری می شود.

نورا با تاکید بر گام بلند دانشگاه آزاد در پذیرش 12 هزار دانشجوی دکتری تخصصی افزود: اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پذیرش دکتری پژوهش محور در اولویت قرار دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا