گوناگون

اقدام پلیس در برخورد با سوداگران مرگ قاطعانه خواهد بود

فرماندهی انتظامی استان سمنان از اجرای 47 مرحله طرح ویژه مقابله با سوداگران مرگ و پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 104کیلو و 410 گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سردار محمدرضا میرزایی صدر در جمع خبرنگاران از دستگیری 157 نفر در این ارتباط خبر داد و اظهار کرد: 113 نفر از دستگیر‌شدگان خرده فروش مواد مخدر بودند و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: مصرف کنندگان مواد مخدر و معتادان دستگیر شده نیز به مراکز ترک اعتیاد و سازمان‌های حمایتی معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه طرح کنترل و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در استان اجرا شد، افزود: این طرح با بسیج کامل نیروها و از اول شهریورماه جاری به مدت 17 روز در 47 عملیات پلیسی انجام شد.

سردار میرزایی، اقدامات انتظامی و مقابله ای پلیس در برخورد با سوداگران مرگ را در کشور قاطعانه دانست و خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات هنگامی موثر است که سایر دستگاه‌ها و آحاد مردم جامعه برای ریشه کنی این معضل اجتماعی نقش خود را ایفا کنند.

فرماندهی انتظامی استان همچنین بر استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در همه بخش‌ها تاکید کرد و از مردم خواست به محض اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص قاچاق، نگهداری و توزیع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا