گوناگون

اقلیتهای دینی برای تحقق فرامین رهبری تلاش مضاعفی را در پیش گرفته اند

81158232 5684835

کشیش داریاووش عزیزیان روز شنبه در دیدار رییس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: این استان به عنوان یک قطب کشاورزی نقش موثری در پیشرفت و ایجاد تحول در کشور دارد.

وی ادامه داد: کشاورزی به عنوان یکی از بخشهای مهم اقتصادی کشور در این استان از جایگاه مطلوب و مهمی برخوردار است که می توان از این بخش برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نهایت استفاده را کرد.

وی اضافه کرد: اقلیتهای دینی شهر ارومیه از گذشته های دور تاکنون در کنار سایر مردم از اقوام، ادیان و مذاهب دیگر در راستای رشد و شکوفایی همه جانبه استان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و همواره به صورت مسالمت آمیز و برادرگونه در کنار همدیگر زندگی کرده اند.

رییس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: جهاد کشاورزی به عنوان یکی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در اقتصاد کشور در زمینه تحقق فرامین مقام معظم رهبری دارای نقش و رسالت بسیار مهمی بوده و خدمت به آحاد مردم جامعه از هر دین و آیینی جزو وظایف این دستگاه قلمداد می شود.

اسماعیل کریم زاده ادامه داد: زندگی مسالمت آمیز و توام با آرامش و برادری از عوامل مهمی است که نقش بسزایی در تامین امنیت و رشد و بالندگی کشور می تواند ایفا کند و امروز ما در آذربایجان غربی به این مهم دست یافته ایم.

وی گفت: هم اکنون بیش از 35 درصد مردم استان به کار کشاورزی اشتغال دارند که برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات و تولیدات کیفی جزو برنامه های این نهاد برای بهره برداران می باشد.

این دیدار با حضور نمایندگان اقلیتهای مذهبی آذربایجان غربی در دفتر رییس جهاد کشاورزی استان در ارومیه انجام شد.

آذربایجان غربی دارای افزون بر300 هزار بهره بردار در حوزه کشاورزی است که سالانه با تولید بیش از شش میلیون تن محصولات کشاورزی این استان را جزو پنج استان برتر کشور در این بخش قرار داده است.

7125/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا