گوناگون

الکويت در مورد نکونام هنوز جوابي نداده است

مهدي محمدنبي در گفت‌وگويي درباره مشکلاتي که در رابطه با البسه تيم ملي در اردوي آفريقاي جنوبي به وجود آمده است، اظهار داشت: در اين رابطه آقاي کفاشيان در برنامه 90 توضيحاتي را ارائه کردند البته البسه تيم ملي در آفريقاي جنوبي کامل بوده و در بحث گرمکن با توجه به اينکه اردوي اتريش را پيش رو داريم نياز بود براي اين اردو هم لباس‌هايي تأمين شود و در اين باره مشکلي وجود ندارد.

به گزارش فارس، وي درباره حضور نکونام در اردوي اتريش اظهار داشت: نکونام تا 15 خرداد با تيم الکويت قرارداد دارد و الکويتي‌ها او را براي جام حذفي و رقابت‌هاي اميرکاپ مي‌خواهند.

نبي افزود: من در اين باره با رئيس و معاون باشگاه الکويت جلسه داشتم و آنها اظهار مساعدت و همکاري درباره حضور نکونام در تيم ملي کردند اما اين موضوع منوط به اين شد که از سرمربي الکويت هم استعلام بگيرند که البته هنوز در اين باره به ما جوابي نداده‌اند.

دبير کل فدراسيون فوتبال ادامه داد: تيم ملي فوتبال 22 ارديبهشت ماه عازم اتريش خواهد شد و به احتمال زياد نکونام با تأخير به کمپ اتريش مي‌رسد.

نبي درباره حضور نلو وينگادا در ايران هم اظهار داشت: وينگادا قرار است طي امشب و يا فردا به ايران بيايد و کار خود را با تيم ملي اميد آغاز خواهد کرد.

وي درباره تصميم‌گيري براي انتخاب دستياران وينگادا گفت: هومن افاضلي و مقيم به زبان انگليسي آشنا و مسلط هستند و با توجه به اينکه افاضلي هم مدت‌ها در ترکيب تيم ملي اميد نقش هدايت اين تيم را برعهده داشت قطعا اين دو دستيار وينگادا خواهند بود.

دبير کل فدراسيون فوتبال درباره اينکه آيا درباره تيم ملي اميد هم اردوي تدارکاتي در نظر گرفته‌ايد، گفت: تقويم بازي‌هاي تيم اميد دست کمي از تقويم بازي‌هاي تيم ملي بزرگسالان ندارد و اردوي آنها هم مانند بزرگسالان است و قطعا بازي‌ تدارکاتي از قبل براي تيم اميد پيش‌بيني شده است.

نبي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم اعضاي فدراسيون به خوبي وظايف محوله خود را انجام دهند و در اين باره بايد همه کمک کنيم تا در اين مدت باقي مانده به جام جهاني تيم ملي موفق باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا