Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

ال جی G6 با نمایشگری عریض و اسکنر عنبیه عرضه خواهد شد

گوشی ال جی G6 محصول جدید کمپانی ال جی می باشد که تصاویر فاش شده از پنل جلوی آن ، تصاویر و اطلاعات منتشر شده  قبلی در مورد این محصول جدید را تایید می نماید. در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید .
ال جی G6 محصول جدید و پرچمدار شرکت ال جی بوده که بنابر گفته ها قرار است در تاریخ  ۸ اسفند و در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی شود . تاکنون تصاویر و آیتم های مختلفی از این محصول فاش شده و آخرین تصاویر نیز از پشت قاب ال جی G6  بوده است . اما تصاویری که جدیدا از این محصول فاش شده مربوط به پنل جلوی آن است که به این ترتیب می توانیم با طراحی سخت افزاری این محصول بیشتر آشنا شویم و اطلاعات بیشتری کسب کنیم .

تصاویر قبلی و کنونی فاش شده از این محصول طبق اطلاعاتی که در گذشته از آن داشتیم ، کاملا با هم مطابقت دارند و مورد تایید می باشند.نمایشگر این محصول دارای ابعاد ۵٫۷ اینچی است که نشان دهنده ی نمایشگر عریض آن است که نسبت ۱۸ به ۹ خواهد داشت.همچنین نمایشگر از پنل ال سی دی بهره می برد که از رزولوشن  ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل برخوردار است.

اگر در تصویر زیر دقت کنید رنگ پنل بسیار جلب توجه می کند که البته ممکن است این تصویر مربوط به نسخه آزمایشی محصول باشد یا اینکه حتی ممکن است به علت بی کیفیتی عکس باشد ولی در کل جزئیات دیگر پنل جلویی G6که در این تصویر موجود است  با اطلاعات و تصاویر قبلی از این محصول کاملا مطابقت دارد و باید گفت جایگاه دوربین و سنسور ها هم هیچ تغییری نکرده است.

شرکت سازنده دستگاه زمان رونمایی از ال جی G6 را درست یک روز قبل از شروع نمایشگاه MWC 2017 اعلام کرده است که با توجه به قابلیت هایی که گفته شد  باید انتظار هیجان زیادی را  به دلیل قابلیت های منحصر بفرد این محصول در نمایشگاه MWC هم داشته باشیم .

ال جی G6

منبع : phonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا