گوناگون

امام جمعه جیرفت: جنوب کرمان تشنه سرمایه گذاری است

81210309 5776546

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اصغر عسکری شامگاه شنبه در نشست ستاد تسهیل سرمایه گذاری شهرستان جیرفت افزود: وابستگی به اعتبارات دولتی نمی‎تواند منطقه جنوب کرمان را نجات دهد و در سطح کشور و منطقه قدرت های اقتصادی بزرگی در بخش خصوصی وجود دارد که باید از ظرفیت‎ های آنها برای توسعه منطقه استفاده کرد.

وی گفت: حرکت های بسیار خوبی در راستای سیاست‎ های دولت تدبیر و امید و رویکرد استاندار کرمان در منطقه آغاز شده است که هم اکنون شاهد موفقیت این حرکت ها هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم حرکت هایی که آغاز شده است با همفکری و تعامل مدیران شهرستان به سرانجام برسد و نتیجه مثبتی در توسعه همه‎ جانبه منطقه جنوب کرمان داشته باشد.

امام جمعه جیرفت با تقدیر از مسوولان تاثیرگذار در حوزه سرمایه گذاری و اقتصاد منطقه گفت: برای مقابله با زیاده‎خواهی قدرت‎های بزرگ و روی پا ایستادن باید اقتصاد خود را مقاومتی کرده و نگاه به درون کشور باشد به عبارتی باید اشتغال، اقتصاد و صنعت را خودکفا و سودمند کرد.

وی افزود: رویکرد رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت بر اقتصاد مقاومتی و تولید ثروت است که ریشه در مبانی دینی دارد و فرمان الهی بر همکاری و تعامل برای فراهم کردن آسایش مردم صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارشکنی میان مدیران وجود ندارد، اما پاسخگویی به مطالبات زمان ‎بر است که برای رفع این مشکل شعار ˈهمه با همˈ نه ˈهمه با منˈ باید مدنظر مسوولان قرار گیرد تا شاهد رونق و پیشرفت اقتصادی منطقه باشیم.

حجت الاسلام عسکری گفت: هنگامی که یک کشور بتواند روی پای خود بایستد و قدرتمند شود دیگر هیچ کسی جرات تجاوز به آن را پیدا نمی‎کند و ما باید به این سمت گام برداریم کما اینکه هم اکنون غربی ها هم به پیشرفت های همه جانبه ما اعتراف کرده اند.

وی با بیان این که جنوب کرمان منطقه‎ای فوق‎ العاده غنی اما همراه با محرومیت و فقر است، تصریح کرد: مسولان باید با توجه به سیاست‎های دولت با رویکرد اعتدال و توسعه همه ‎جانبه این دغدغه را برطرف و از ظرفیت های موجود برای رفع محرومیت ها استفاده کنند.

امام جمعه جیرفت گفت: اگر مسوولی پای کار باشد و بخواهد مشکلی را برطرف کند از چندین ماده و تبصره برای رفع آن مشکل استفاده می کند لذا باید همیشه پیگیر رفع مشکلات باشیم.ک/2

7444/8154

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا