گوناگون

امام جمعه زرند: نظام با بهره مندی از ظرفیت مردمی پیش رفته است

81189551 5740370

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا کرمی پور شامگاه چهارشنبه در هفتمین یادواره شش شهید والامقام روستای باب هوتک و هشت شهید گمنام مسجد ابوالفضل (ع) زرند افزود: اینک اقتدار این نظام مدیون حفظ این آرمان و رهبری خلف صالح امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و سرمایه های گرانقدری که از آن دوران به ما رسیده است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ ما یک گنج بود.

وی تصریح کرد: تحول و دگرگونی حضور یک جوان در مناطق عملیاتی یکی از آثار معنوی هشت سال جنگ تحمیلی است.

امام جمعه زرند با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان در انحراف جوانان، بر هوشیاری بیش از پیش جوانان و نوجوانان در مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد.

وی همچنین با گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال جانسور امام خمینی (ره)، ادامه داد: امام راحل در دوره ای که دیکتاتوری و حفقان رژیم پهلوی بر کشور حاکم بود مبارزه سیاسی و انقلابی را علیه آن آغاز کرد و سال 57 با پشتیبانی مردم رژیم 2500 ساله ستمشاهی را سرنگون کرد و عزت و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام کرمی پور، به ساده زیستی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: وجود مادیات زمینه ساز از دست دادن معنویات است و برای حفظ سرمایه و ارزش های والای انقلاب باید ساده زیستی را مدنظر داشته باشیم و بدانیم که امام راحل با انقلاب خود به ما آبرو و عزت داد.ک/2

7434/8154/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا