گوناگون

امام جمعه موقت زاهدان: دولت اسیر جناح‌بندی سیاسی نشود

امام جمعه موقت زاهدان با ابراز این عقیده که دادن پست به برخی افراد عبور از خط قرمزهای رهبری است، گفت: دولت با رعایت خط قرمزهای مقام معظم رهبری بقای انقلاب را تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام راهداری در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه دولت نباید اسیر جناح‌بندی سیاسی شود، خاطرنشان کرد: دوری از فتنه‌گران سربلندی دولت را به دنبال دارد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به پیروزی مردم غزه ادامه داد: مسلمانان راه خود را که مقاومت اسلامی است پیدا کرده‌اند و ما امروز در حفظ اسلام، شیعه و سنی نمی‌شناسیم. مصالح همه بلاد اسلامی به هم گره خورده است و ما می‌بینیم که از فتنه گروه تروریستی داعش که امروز دامن جهان اسلام را گرفته است هیچ صدایی در حمایت از غزه شنیده نمی‌شود و قطعاً این گروه‌های تروریستی در راستای اهداف رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی حرکت می‌کنند.

راهداری در ادامه با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) افزود: حضور کاروان‌های رضوی در نقاط مختلف کشور حرکتی مبارک و چند سالی است در ایران و جهان رونق پیدا کرده و خروجی مطلوبی داشته است.

وی ایستادگی در برابر هجمه دشمنان را یک ضرورت مهم خواند و خاطرنشان کرد: یکی از بهترین شیوه‎هایی که حربه‎های دشمن را خنثی می‎کند حضور پررنگ در برنامه‎های فرهنگی است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا