گوناگون

امام جمعه کاشمر:مساله حجاب در جامعه دینی باید جدی گرفته شود

81233343 5816161

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت روز عفاف و حجاب، افزود : وظیفه تمامی آحاد جامعه است تا از دولت و نهادهای فرهنگی در زمینه اجرای برنامه های مربوط به عفاف و حجاب حمایت کنند.

وی با اشاره به اثرات ورود ماهواره به درون خانواده ها گفت: متاسفانه از طریق ماهواره دشمنان درصدد ترویج بی حیایی در جامعه هستند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود :دشمنان می خواهند از طریق ماهواره و با پخش فیلم های علمی و آموزشی ابتدا اعتماد سازی کرده و سپس جوانان را به گمراهی بکشانند تا بدین طریق مردم ما هویت، اسلامیت و ایرانی بودن خود را از دست بدهند.

وی از جوانان خواست از تماشای شبکه هایی که با ادبیات دشمن با ما صحبت می کنند پرهیز کرده و نگذارند دشمنان آنها را بازیچه دست خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشمر با بیان اینکه شعار اعتدال شعار اسلام است و نیروهای مومن هم پیرو عدالت هستند، بیان کرد: دینداری نشانه عدالت است.

خطیب جمعه کاشمر با بیان اینکه باید مراقب نیروهای مذهبی و متدین بود، افزود: نباید به بهانه شعار اعتدال نیروهای مذهبی را کنار گذاشت.

وی افزود: عده ای درصدد هستند پیشرفت علم را کند کرده و با ورود دانشجویان به بازیهای سیاسی فتنه دیگری به پا کنند لذا مردم باید به هوش باشند.

وی با اشاره به دور ششم مذاکرات هسته ای بر حفظ عزت ملی تأکید کرد و گفت: عده ای فکر می کنند با برداشتن تحریم ها وضع ما خوب می شود در صورتی که این گونه نیست.

حجت الاسلام یعقوبی، جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتن فلسطینیان را شرم آور توصیف کرد و افزود: متاسفانه سازمان ملل، مدعیان حقوق بشر و دنیای اسلام تنها تماشاگر این جنایت ها هستند.

وی گفت: سکوت این مجامع مایه تاسف است و کسانی که جوانان فلسطینی را زنده زنده می سوزانند،بویی از انسانیت نبرده اند.

7497/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا