گوناگون

امام خمینی(ره) قدرت‌های جهانی را به حاشیه راند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی صبح چهارشنبه در آئین گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع مردم دامغان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نهضت دینی و الهی توانست انقلاب اسلامی را با پشتوانه مردم به پیروزی برساند و قدرت های جهانی را به حاشیه براند.

وی ضمن بیان اینکه عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در دنیا به برکت وجود حضرت امام و خون پاک شهدای این سرزمین است، اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با نام امام خمینی(ره) در دنیا شناخته شده است.

امام جمعه ری یادآور شد: امروز باید با تبعیت از مقام معظم رهبری، میراث گرانقدر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ و از دستاوردهای ارزشمند آن پاسداری کنیم.

شاهچراغی بابیان اینکه امام خمینی(ره) یک شخصیت بیدار دل بود اظهار داشت: امام(ره) بزرگ مردی بود که از ابتدای زندگی خود خدا را محور کارها و سخنان خود قرار داد و به همین دلیل روز به روز بر قدرت کلام و نفوذش اضافه می شد.

وی تاکید کرد: امام(ره) به هدف و راه خود ایمان کامل داشت و با اراده خود توانست نظامی را به وجود آورد که عزت، خودکفایی، اتحاد و یکپارچگی از ویژگی های آن است.

مداحی یکی از ذاکران آل الله از دیگر برنامه های این آئین بود.

این مراسم از سوی اداره تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پایگاه مقاومت بسیج ولایت، اتاق اصناف و با همکاری هیئت امنای مسجد جامع دامغان برگزار شد.

در این آئین امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم دامغان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا