گوناگون

امدادرسانی چهار پایگاه و پست امداد و نجات در محورهای اصلی شاهرود

81255118 5853369

ˈحسن محمدیˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: یک پایگاه امداد و نجات بین شهری در کیلومتر 55 محور شاهرود به میامی و نیز پایگاه شیخ ابوالحسن خرقانی در کیلومتر 25 جاده شاهرود به آزادشهر با تجهیزات و امکانات مناسب آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی بیان کرد: تیمهای تخصصی امداد و نجات، آمبولانس، خودروی نجات، اطفای حریق ، تجهیزات رهاسازی مصدومان در این مکان ها مستقر است و اقدامات پیش بیمارستانی و انتقال مصدومان تا مراکز درمانی مجهز، انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیت یک پست ثابت امداد و نجات در کیلومتر 43 جاده میامی به سبزوار تاکید کرد: برای رفاه بیشتر مسافران و زائران یک پست ثابت دیگر نیز در زائرسرای جواد الائمه(ع) بیارجمند مستقر و فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای تردد در این ایام و شروع دور دوم سفر های تابستانی پایگاههای امداد و نجات بین شهری از نظر نیروی انسانی و تجهیزات کامل امداد و نجات، اقلام اسکان و تغذیه اضطراری تقویت شده است.

وی تاکید کرد: این پایگاهها علاوه بر فعالیت امدادی در حوادث ترافیکی، پوشش افراد در راه مانده و اسکان و پذیرایی آنان را در برنامه های خود قرار داده اند.

رییس جمعیت هلال احمر شاهرود گفت: در جمعیت شاهرود نیز یک تیم آماده امداد و نجات با ایجاد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات به صورت 24 ساعته پاسخگوی حوادث گزارش شده و حمایت و پشتیبانی های مورد نیاز تیم های عمل کننده است.ک/3

7358/599

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا