گوناگون

امسال 4200 نفر در دانشگاه آزاد واحد زنجان ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار مهر، یداله رجایی در مراسم تودیع و معارفه معاون امور مالی و عمرانی این دانشگاه افزود: دانشگاه آزاد زنجان سال گذشته 3 هزار و دویست ثبت نام کننده داشته و خوشبختانه امسال با افزایش ثبت نام کنندگان دانشگاه مشکل کسری بودجه 2 میلیاردی هزینه های جاری این دانشگاه برطرف شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه آزاد واحدزنجان ادغام شد بیان کرد: نزدیک به دوهزار نفر از دانشجویان آن را گرفته و با این ادغام تعداد رشته های دکتری دانشگاه آزاد واحد زنجان به 14 رشته رسید.

رجایی افزود: افزایش رشته های ارشد و دکتری در دانشگاه در دست پیگیری قرار دارد و امید است 10 رشته در این مقاطع به دانشگاه افزوده شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد زنجان با بیان اینکه اینکه آمرا دانشجویان این دانشگاه 14 الی 15 هزار دانشجو است تصریح کرد: با توجه به رقابت شدیدی که در بین دانشگاه ها برای جذب دانشجو وجود دارد باید امکانات مورد نیاز دانشجویان فراهم شود.

رجایی با بیان اینکه اغلب دانشجویان برای رفت و آمد و مسیر طولانی سایت تا ساختمان مرکزی دانشگاه اعتراض دارند اظهار داشت: امکانات و فضاهای آموزشی جدیدی برای دانشجویان ساخته خواهد شد.

رجایی در ادامه به بیان مشکلات و انتقادات خود از پرسنل دانشگاه پرداخته و گفت: متاسفانه برخی از کارکنان برخورد مناسبی با ارباب رجوع را ندارند  و در این زمینه نامه هایی از مردم و مراجعه کنندگان به دست من رسیده و از تمامی کارکنان می خواهم رفتاری مناسب و در شان محیط آموزشی با دانشجو داشته باشند.

وی ادامه داد: کارکنان نباید به بهانه های مختلف از قبیل صبحانه خوردن مدت طولانی محل کار خود را ترک کنند و یا به بهانه های مختلف از تکریم ارباب رجوع سرباز زنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا