گوناگون

امنیت مطلوب در جنوب کرمان برقرار است/لزوم تقویت همکاری مردم با پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین چناریان ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: با تلاش نیروی انتظامی امروز شاهد امنیت مطلوب در جنوب استان کرمان هستیم.

وی حضور سرمایه گذاران در شهرستان های جنوبی استان کرمان را نشانه وجود امنیت در منطقه دانست و افزود: در سایه امنیت می توان شاهد رشد منطقه در همه زمینه ها به ویژه اقتصاد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین به راه اندازی چهار پایگاه پلیس در جنوب کرمان کرد و افزود: سعی شده است طی چهار سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه مسائل امنیتی منطقه انجام شود.

وی همچنین هدف از راه اندازی قرارگاه ابوذر را ارتقاء امنیت پایدار در جنوب کرمان دانست و بیان داشت: این قرارگاه راهبردی بوده و برنامه ریزی و اولویت ها را تعیین می کند.

سردار چناریان ارائه خدمات نرم افزاری را یکی از دغدغه های پلیس عنوان و تصریح کرد: این امر سبب می شود که مردم بتوانند به امور مورد نظر در شهرهای خود رسیدگی کرده و از اتلاف هزینه و وقت جلوگیری شود.

این مسئول انتظامی همچنین با اشاره به اینکه باید نیروی انسانی هر منطقه از افراد بومی باشند، گفت: امنیت مقوله ای همه جانبه بوده و پلیس برای برقراری امنیت مطلوب نیازمند همکاری مردم و سایر دستگاه های اجرایی است.

سردار چناریان یادآور شد: چنانچه مردم پیرو قوانین بوده و به آن احترام بگذارند اثرات بسیار خوبی را می توان در جامعه مشاهد کرد چنانچه با همکاری مردم شاهد کاهش تلفات جاده ای در استان کرمان بودیم.

در این آیین سرهنگ مهریار سعیدی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت معرفی و از خدمات سرهنگ عباس ابراهیمی قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا