گوناگون

اميري: پس از مصاحبه کبه برخي خوشحال شدند

علي اميري در واکنش به مصاحبه بوبکر کبه اظهار داشت: کاري به صحبت‌هاي کبه ندارم اما از زماني که او عليه من صحبت کرد سعي کردم با اين موضوع منطقي و عاقلانه برخورد کنم. پس از صحبت‌هايي که کبه انجام داد، شکايت‌نامه‌اي به روساي کميته‌هاي اخلاق، انضباطي و حراست فدراسيون فوتبال نوشتم و موارد مطرح شده را به آنها اطلاع دادم تا رسيدگي لازم را انجام دهند.

به گزارش تسنيم، وي افزود: من تحصيلکرده‌ام و خدا را شکر داراي شغل هستم و نيازي ندارم که دنبال چنين کارهاي زشتي بروم و از بازيکنان درخواست پول کنم. اگر مي‌خواستم در استقلال کاري انجام دهم، دستگاه‌هاي نظارتي وجود دارند که متوجه چنين مسائلي شوند. شايد آن موقع که کبه همراه مدير برنامه‌هاي خود به باشگاه آمد، باشگاه در شرايط خوبي نبود که مشکلاتش را حل کند و برخورد شايسته‌اي با کبه نشد ولي تاکيد مي‌کنم که برخورد بدي با او نکرديم.

معاون ورزشي باشگاه استقلال ادامه داد: روز آخر و زماني که کبه براي تسويه حساب به باشگاه آمد، همانطور که خودش گفت با او دست دادم ولي او با من دست نداد. هدفم اين بود که بگويم ما ايراني‌ها ميهمان‌نواز هستيم و معتقد بودم او براي استقلال زحمت کشيده است.

اميري خاطرنشان کرد: زماني که کبه عليه من صحبت کرد، پيگيري‌هاي قانوني را انجام دادم اما در اين مدت برخي‌ها خوشحال شدند و شيطنت‌هاي زيادي انجام دادند. مخاطب حرفم مشخص است و او بداند وقتي خدا پشت سر کسي باشد، روي او را به زمين نمي‌زند. من به خودم اطمينان داشتم که زود واکنشي نشان ندادم اما برخي از دوستان براي زدن من دست به هر شيطنتي زدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا