گوناگون

امکانات فدراسیون تیراندازی کشورمان کمتراز مدارس کشور کره است

به گزارش خبرنگار مهر اسماعیل عبادی قهرمان رشته تیراندازی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی اینچئون ظهر چهارشنبه واردشهر قزوین شد و  مورد استقبال گرم مردم و مسئولان استان قرار گرفت.

در این مراسم محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با تقدیر از کماندار طلایی آسیا گفت: مدال طلای اسماعیل عبادی در تاریخ ورزش کشور ثبت خواهد شد زیرا اولین مدال تاریخ کمانداران ایران در بازی های آسیایی است.

وی افزود: با مدال طلای اسماعیل عبادی بسیاری از جوانان کشور و استان به رشته تیراندازی با کمان علاقمند شده اند که شاید یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان محقق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با بیان این که خاطره این مدال تا سال ها در اذهان عمومی باقی خواهد ماند تصریح کرد: امیدواریم با حمایت معنوی و مالی مسئولان استانی و با پشتکار و تمرین مداوم اسماعیل عبادی این قهرمان ملی بتواند در مسابقات جهانی و المپیک هم بدرخشد و برای ایران افتخار آفرینی کند.

در ادامه این مراسم اسماعیل عبادی با اشاره به امکانات محدود فدراسیون تیراندازی ایران برای ورزشکاران گفت: تیم ملی تیراندازی ایران به جهت این که با آب و هوای محل مسابقات بیشتر آشنا شود یک هفته زودتر از موعد مقرر عازم کره شد و در یکی از مدارس کره ای مستقر شد.

وی افزود : من به جرات می توانم بگویم که مدرسه ای که در آن مستقر بودیم بیشتر از فدراسیون تیراندازی ایران امکانات داشت و آن ها می توانستند در مدرسه خود مسابقات جهانی برگزار کنند در حالی که فدراسیون ایران توان برگزاری بازی های آسیایی را ندارد.

عبادی اضافه کرد : مسابقات آسیایی اینچئون از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و حریفان قدرتمندی در این مسابقات شرکت کرده بودند که خوشبختانه با توکل به خدا توانستم در این مسبقات قهرمان شوم.

در پایان این مراسم محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با اهدا 10 سکه بهار آزادی از اسماعیل عبادی تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا