گوناگون

امید بخشی و ایجاد نشاط در جامعه از اقدامات مهم رسانه است

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی ظهر چهارشنبه در نشستی با مدیران و معاونان صدا و سیما مرکز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امید بخشی و ایجاد نشاط در جامعه از اقدامات مهم رسانه است، اظهار داشت: رسانه نقش تاثیر گذاری در جامعه دارد.

وی افزود: حفظ ارزش ها و امید بخشی و ایجاد نشاط و اطلاع رسانی از مهمترین رسالت های رسانه به شمار می رود.

وی بیان کرد: رسانه ها همچنین در توسعه جوامع و مناطق نقش تاثیر گذار دارند و با اطلاع رسانی از کمبودها و مشکلات نقش مهمی را ایفا می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه رسانه ها به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در اصلاح جامعه دارند، گفت: رسانه باید در امنیت اجتماعی و و پیشگیری از جرائم کار بیشتری انجام دهند.

مرادی بیان کرد: صدا و سیما باید در حوزه های پدافند غیر عامل، تقویت حفظ امنیت روانی و پیشگیری از بروز جرائم در تولید و پخش برنامه های خود توجه بیشتری داشته باشد.

تقویت مولفه های فرهنگی یکی از اهداف مهم صداو سیما است

مدیر کل صداد و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به اینکه یکی از سیاست های صدا و سیما تعامل حداکثری با مسئولان استانی است، اظهار داشت: دغدغه های مسئولان را مورد توجه قرار می دهیم.

علی رامک بیان کرد: هم اکنون صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در تقویت مولفه های فرهنگی بسیار خوب عمل کرده است و این مورد یکی از مهمترین اقدامات صدا و سیما به شمار می رود.

وی تصریح کرد: مهمترین نقش رسانه آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است و باید این سه مورد هدف اصلی هر رسانه باشد.

رامک ادامه داد: توجه به شاخصه های دین و دین مداری، اخلاق مداری، امید بخشی و… از رویکرد های صداو سیما در تولید و پخش برنامه ها است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا