Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

امیر قلعه نویی:در این فصل به اندازه ۱۰ سال سختی کشیدم

به گزارش میهن پست – سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی سخت تیمش برابر تراکتورسازی، اعلام کرد جمعه روزی بزرگ برای تیم استقلال است. وی همچنین گفت: در این فصل به اندازه ۱۰ سال سختی کشیده و پیر شده است.

به  نقل از مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز که بعد از ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: جمعه روزی بزرگی برای ما و استقلال خواهد بود. ما بازی سخت و حساسی برابر تراکتورسازی داریم.

وی افزود: تراکتورسازی با تونی بازی‌های خوبی را از خود ارائه کرده است. من به بازیکنان توصیه کرده‌ام تنها به فکر بازی با تراکتورسازی و اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهند، بوده و به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداشته باشند.

آیا شما فصل آینده هم در استقلال می‌مانید؟ سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به این پرسش اینگونه پاسخ داد: به نظرم الان زمان مناسبی برای مطرح کردن این سوال نیست. اجازه دهید بازی‌ها تمام شود و بعد از آن بنشینیم و با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل گفتگو کرده تا در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

وی با تقدیر از خبرنگارانی که در این فصل، در سرما و گرما کنار تیم بوده‌اند، ادامه داد: دیگر علاقه‌ام به ماندن در استقلال ندارم زیرا در این فصل به اندازه ۱۰ سال سختی کشیده و پیر شدم. متاسفانه از ابتدای فصل مشکلات مالی و دیگر مسائل فشار زیادی روی تیم ایجاد کرد.

قلعه‌نویی همچنین تاکید کرد: همینجا می‌گویم، تمام مسائل و مشکلاتی که وجود داشت، را به گردنم خواهم گرفت و مانند برخی از آقایان مشکلات را به گردن لیدرها و هواداران نمی‌اندازم. تا روزی که هستم با تمام توان و قدرتم، کارم را ادامه خواهم داد.

وی در ادامه با تقدیر از بازیکنان استقلال تقدیر کرد و یادآور شد: از امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده و خسرو حیدری که در طول فصل حتی با آسیب‌دیدگی نیز برای استقلال بازی کردند و نشان دادند که به استقلال علاقه بسیاری دارند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص حضور هواداران در بازی با تراکتورسازی هم گفت: امسال حضور هواداران در بازی‌های تیم در تهران بسیار کم رنگ بود اما ما هیچوقت در شهرستان‌ها تنهایی را احساس نکردیم. همیشه هواداران شهرستانی یار و یاورمان بودند، خصوصا در اهواز. اما در تهران خیلی به ورزشگاه نمی‌آمدند.

وی خاطرنشان کرد: البته یک عده خبرنگار که موضع آنها همیشه مشخص است، این مشکلات را گردن بازی‌ها می‌انداختند و می‌گفتند بی‌کیفیت بودن مسابقات باعث نیامدن تماشاگران به ورزشگاه شده است اما شاهد بودید حتی در بازی تیم ملی ایران با گینه، تنها ۳ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمد. آیا تیمی هم که به جام جهانی رفته، اینقدر بی‌کیفیت بوده است که تماشاگران اندکی به ورزشگاه آمدند؟

قلعه‌نویی همچنین گفت: امیدوارم در بازی با تراکتورسازی هواداران در ورزشگاه حضور یافته و با تمام وجود تیم خود را تشویق کنند، تا ببینیم در سایر دیدارها چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته سی‌ام از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۹ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا