گوناگون

انتخابات اتاق اصناف شهرستان تفرش برگزار شد

81172553 5710403

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تفرش در حاشیه این انتخابات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اتاق اصناف به عنوان مرجع راهبری و حمایتی اصناف شهرستان فعالیت دارد و انتخابات برای تعیین اعضای هیات مدیره آن در راستای اجرای ماده 36 قانون نظام صنفی مصوب مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

ˈمحمدعلی قهرمانیˈ افزود: این انتخابات با حضور اعضای 12 اتحادیه صنفی شهرستان تفرش برگزار شده و آقایان ˈاحمد کلانتریˈ، ˈمصطفی منافیˈ، ˈ علی اکبر حیدریˈ، ˈمصطفی حیدریˈ و ˈمحمود محمودیان ˈ به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و ˈ محمد قاسمیˈ وˈ هاشم فضلی ˈبه عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی اضافه کرد:بر اساس قانون اعضای برگزیده هیات مدیره اتاق اصناف و سایر داوطلبان که به حدنصاب آرا نرسیده اند سه روز مهلت دارند شکایات خود را به کمیسیون نظارتی انتخابات برای رسیدگی تسلیم کنند.

وی ادامه داد: مهلت رسیدگی به شکایات معترضان احتمالی نیز یک هفته است و در صورت نبود شکایت اعضای منتخب باید با تشکیل نشستی رییس و نائب رییس این اتاق را انتخاب کنند.

انتخابات اتاق اصناف هر چهار سال یکبار انجام می شود و صدور پروانه کسب ، نظارت بر عملکرد کلیه اتحادیه ها ،آموزش و توانمندسازی ، بازدید از اصناف از مهمترین وظایف اتاق اصناف است.ک/2

7110/560/



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا