گوناگون

انتخابات سوارکاری صد درصد سالم بود/ انتخاب رئیس مجمع برعهده وزیر است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعبانی بهار در پایان مجمع انتخاباتی امروز سه‌شنبه فدراسیون سوارکاری در پاسخ به این پرسش که چرا نصرالله سجادی برای پنجمین بار متوالی در مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها غایب است و شما به جای او حاضر می‌شوید، گفت: رئیس مجامع شخص وزیر ورزش است و هر کس که او انتخاب کند به عنوان نماینده وزارت ورزش در مجامع شرکت می‌کند، الزامی هم برای رفتن یک فرد خاص نیست.

وی در مورد اینکه چرا هنوز سازمان بازرسی کل کشور و مجلس در مورد ممنوعیت یا عدم ممنوعیت حضور نمایندگان در انتخابات فدراسیون ها به توافق نرسیده اند، اظهار کرد: چند سال از این موضوع می گذرد اما هنوز توافقی صورت نگرفته، بررسی دلیل آن برعهده ما نیست ما الزاماتی به لحاظ بین المللی داریم و وظیفه خودمان را انجام می دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش دیگری که در مورد نادیده گرفته شدن قانون سازمان بازرسی کل کشور در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری پرسیده شد، در حالیکه چندی پیش عضو شورای شهر (دنیامالی) با شرط و شروط در مجمع انتخاباتی قایقرانی شرکت کرد و در نهایت هم مجبور به استعفا شد، اینگونه توضیح داد: اینکه شما می‌گویید وزارت به صورت یک بام و دو هوا عمل می‌کند، نیست. ما بین افراد و اصناف مختلف فرقی نمی گذاریم و با همه یکسان عمل می کنیم چون قانون برای ما لازم الاجراست.

وی با بیان اینکه مجمع فدراسیون سوارکاری صد در صد سالم برگزار شد، ادامه داد: مجلس قانونگذار است و از طرفی هم ما باید به صورت شفاف عمل کنیم و قانون را اجرا کنیم به هر صورت خوشحالم که مجمع امروز بدون مشکل خاص انجام شد.

شعبانی‌بهار در مورد پرسشی که مبنی بر ارائه کارت هدیه از طرف یکی از کاندیداهای فدراسیون سوارکاری به اعضای مجمع پرسیده شد، خاطرنشان کرد: شما این کار را دیدید؟ من آن را تکذیب می کنم چون صحت ندارد.

نماینده وزارت ورزش در مجمع انتخابات فدراسیون در مورد حمایت افراد سیاسی از برخی کاندیداهای این مجمع تصریح کرد: هستند فدراسیونهایی که توسط یک فرد که پدر یک خانواده است اداره می شوند و پسر یا دختر همان فرد هم در آن رشته یا فدراسیون مشغول به کار است. فکر نمی کنم حمایت ایرادی داشته باشد و این کار منافاتی با حمایت ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا