گوناگون

انتخاب سینماگرانی که به جام‌جهانی فوتبال می‌روند با سرمایه‌گذار بود

سید جواد هاشمی کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که تا چند روز آینده اسامی هنرمندانی که به‌طور قطعی همراه با تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی برزیل می‌روند اعلام خواهد شد، گفت: تمام بازیگرانی که در این پروژه حضور دارند و برای تشویق تیم ملی فوتبال در جام جهانی به برزیل می روند توسط هومن طالبی سرمایه‌گذار این مجموعه انتخاب شده‌اند و من و محمدحسین لطیفی که کارگردانی مستند حضور این هنرمندان در کنار تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی را برعهده دارد، هیچ دخالتی در این انتخاب نداشتیم.

وی تاکید کرد: نباید فراموش کرد که هومن طالبی سرمایه‌ قابل توجهی را برای حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران کشورمان در برزیل در نظر گرفته است و این حق را دارد که بگوید چه کسانی در این برنامه حضور داشته باشند و انتخاب هنرمندان براساس خواست و سلیقه او صورت می‌گیرد.

هاشمی در پایان گفت: در حال حاضر مشغول جمع آوری مدارک لازم برای دریافت ویزای هنرمندان هستیم. امیدوارم بتوانیم با انرژی بالا برای تشویق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل حضور پیدا کرده و تیم فوتبال را برای صعود به مرحله بعدی تشویق کنیم.

«یار دوازدهم» به کارگردانی محمد حسین لطیفی نام مستند سینمایی است که قرار است براساس آن 40 نفر از بازیگران سینما و تلویزیون برای تشویق تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 به برزیل بروند. لطفی قرار است، این سفر و تمام اتفاقاتی را که برای این گروه رخ می دهد به صورت مستند جلوی دوربین ببرد. تهیه‌کنندگی این پروژه را سید جواد هاشمی برعهده دارد و هومن طالبی به عنوان سرمایه‌گذار هزینه سفر هنرمندان را برعهده گرفته است.

پیش از این، اعلام شده بود که هنرمندانی چون الناز شاکردوست‌، محسن تنابنده‌، مهناز افشار‌، بهاره رهنما،‌ پیمان قاسم‌خانی‌، لاله اسکندری‌، بهنوش طباطبایی، بهنوش بختیاری‌، کامبیز دیرباز‌، مهدی پاکدل‌، امین حیایی‌، برزو ارجمند و … در این سفر حضور دارند. هفته گذشته مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی حضور خود در این پروژه را رد کردند. همچنین برخی از رسانه ها به چگونگی انتخاب هنرمندان در این پروژه انتقادهایی داشتند.

تا امروز اسامی دقیق، هنرمندان همراه در این پروژه به صورت رسمی اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا