انتشار نسخه سازمانی اینستاگرام برای اولین بار در کشور برزیل انجام شد .اینستاگرام برای کاربران برزیلی ابزارهایی ب عنوان Instagram for Business ارائه کرده است .برای مشاهده توضیحات بیشتر در مورد این ابزار ها در ادامه با میهن پست همراه باشید .
پیش از این ابزار Instagram for Business برای کشور های بریتانیا ، نیوزلند و همچنین ایالات متحده عرضه شده بود و حالا هم در برزیل انتشار یافته است . این نسخه سازمانی به صاحبان کسب و کار امکانات ویژه ای از جمله پروفایل سازمانی ، تحلیلی خواهد داد همچنینانتشار مستقیم مطالب روی آگهیهای تبلیغاتی در این نسخه موجود است .
صاحبان کسب و کارها و سازمان ها با کمک Instagram for Business می توانند آگهی های تبلیغاتی جذاب تری بسازند و با صرف هزینه هایی اینستاگرام آنها را بیشتر به مخاطبان مورد نظر سازمان ها نشان خواهد داد.اینستاگرام برای پیشنهادات تخفیفی و خاص شرکت ها هم بستری فراهم کرده تا آنها بتوانند خود را بهتر و بیشتر به بازار های هدف خود معرفی کنند.
اکنون در برزیل و کشور هایی که یاد شد هر سازمان یا صاحب کسب و کار که دارای پیج اینستاگرامی با بیش از صد دنبال کننده باشد می تواند از ابزار Instagram for Business استفاده کند پیش از این هم فیس بوک چنین امکاناتی را برای سازمان ها در نظر گرفته بود و حالا کافیست این ابزار در اینستاگرام نصب شود تا کاربر بتواند روی فیس بوکش هم از آنها استفاده کند .
اینستاگرام اعلام کرده که بیش از ۲۰۰ هزار کسب و کار کوچک و بزرگ در اینستاگرام در حال فعالیت است که بسیاری از آنها هم مراکز تبلیغاتی هستند .
ابزار Instagram for Business قرار است تا پایان سال جاری میلادی در سراسر جهان و برای همه کاربران سازمانی فعال شود اما در حال حضر مراحل آزمایشی خود را می گذراند .
باید دید که نسخه سازمانی اینستاگرام تا چه حد می تواند به صاحبان کسب و کار ها کمک کند و تا چه حد برای افزایش درآمد اینستاگرام مفید خواهد بود .
منبع : zdnet